سرور مجازی
فضای مجازی

قطعی برق نفس تولید را گرفت/ وزارت صنعت تدبیری ندارد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در طول هفته های اخیر خاموشی متعدد در سطح کشور مشکلات متعددی را برای صنایع به وجود آورده است .

بسیاری از تولیدکنندگان از قطعی های برق گله مند بوده و‌ معتقدند با کاهش تولید و‌ بهره وری حتی با خرابی ماشین آلات خود هم روبه رو‌ شده اند و‌ وزارت صنعت نیز متاسفانه هنوز هیچ تدبیری را برای حل مشکل واحدهای تولیدی در قطعی های برق اعلام نکرده است.

امید شمس به عنوان یک تولیدکننده در بخش مصالح ساختمانی در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم می گوید: قطعی برق امان ما را بریده است. کارخانجات سیمان میزان تولید خود را کاهش داده اند و ما مواد اولیه لازم برای تولید بتن را نداریم.

وی با بیان اینکه بیش از 60 نفر در واحد تولیدی ما مشغول فعالیت هستند، گفت: از هفته گذشته تولید ما به صفر رسیده و اگر این شرایط ادامه پیدا کند مجبوریم واحد تولیدی خود را تعطیل کنیم.

شمس اضافه کرد: ما توانایی تولید ماهانه 15 هزار تن بتن آماده را داریم اما مشکلات باعث شده تولید خود را متوقف کنیم.

وی با بیان اینکه نامه نگاری های متعددی با وزارت صنعت برای رفع مشکلات انجام داده ایم، افزود: متاسفانه هیچ پاسخی نمی دهند و وضعیت ما هر روز بدتر می شود. کارخانجات سیمان گفته اند با این شرایط تولید نمی کنیم و اگر مواد اولیه در اختیار ما قرار نگیرد مجبور به تعطیلی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا