سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

طرح اسنپ برای تامین هزینه‌های درمان کودکان بیمار

سومین طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ بعد از نتایجی که طرح حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار داشت، آغاز شد. سومین طرح نیکوکاری اسنپ بر تامین کمک‌هزینه درمان کودکان بستری در بیمارستان تمرکز دارد. این طرح با همکاری خیریه «حس مهر» آغاز شده و به گزارش روابط عمومی اسنپ کاربران اسنپ می‌توانند بدون پرداخت وجه نقد و با استفاده از امتیازهای اسنپ‌کلاب در این کار خیر مشارکت کنند.

همکاری کاربران اسنپ در این پروژه خیریه بدون پرداخت هزینه و تنها با استفاده از امتیازات اسنپ‌کلاب، امکان حضور افراد بیشتری را در سومین طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ ممکن کرده و در پی آن کودکان بیشتری امکان استفاده از امکانات این طرح را خواهند داشت.

امکان مشارکت در کار خیر با باشگاه مشتریان

سومین طرح نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ با تمرکز بر تامین کمک‌هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان از ابتدای این هفته، تقریبا کمتر از یک ماه‌ونیم بعد از مرحله دوم طرح‌های نیکوکاری اسنپ، با همکاری خیریه‌‌ «حس مهر» آغاز شد. کاربران اسنپ می‌توانند بدون پرداخت وجه نقد و با استفاده از امتیازهای اسنپ‌کلاب در این کار خیر مشارکت کنند.

اسنپ به واسطه‌ مسئولیت اجتماعی خود از ابتدای سال ۱۴۰۰ امکان مشارکت در طرح‌های نیکوکاری را در باشگاه مشتریان خود فراهم کرده است. پیش از این طرح‌های «آموزش آنلاین منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت» و «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» در اسنپ‌کلاب با استقبال گسترده‌ی کاربران روبه‌رو شده بود و حالا در سومین طرح، با عنوان «کمک هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان»، اسنپ قصد دارد با مشارکت کاربرانش در تامین هزینه‌های درمانی کودکان کم‌برخوردار گام بردارد.

دلایل اهمیت تامین هزینه‌های درمانی کودکان کم‌برخوردار

این روزها، تامین هزینه‌های درمانی، به دلیل مشکلات اقتصادی، برای بسیاری از خانواده‌ها دشوار شده است. در این میان کودکان می‌توانند آسیب‌پذیرتر از گروه‌های سنی دیگر باشند. خانواده‌های کم‌برخورداری که کودکان بیمار دارند برای تامین هزینه‌های درمانی با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند که در صورت برطرف نشدن می‌تواند به رها کردن یا ناتمام گذاشتن فرایندهای درمانی منجر شود. این روند علاوه بر آسیب جدی به کودکان و خانواده‌هایشان می‌تواند خطرات بسیاری برای نسل بعدی جامعه به همراه داشته باشد. اسنپ با همکاری خیریه‌ی حس مهر و مشارکت کاربرانش می‌کوشد بخشی از هزینه‌های درمانی کودکان بستری کم‌برخوردار را تامین کند.

موسسه‌ غیردولتی حس مهر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در زمینه‌ تامین مالی کمک هزینه‌ درمان بیماران نیازمند در سراسر کشور آغاز کرده است. روند کار این موسسه به این صورت است که بیماران نیازمند از طریق مددکاری بیمارستان‌ها شناسایی و به حس مهر معرفی می‌شوند. پس از بررسی‌های نهایی و تایید مدارک برای هر بیمار در سایت حس مهر پرونده‌ای تشکیل می‌شود. با مشارکت کاربران هزینه‌های درمانی پرداخت می‌شود و در پایان طرح میزان مشارکت و تعداد کودکانی که هزینه‌های درمانی‌شان تقبل شده اعلام می‌شود.

نحوه‌ی مشارکت در طرح نیکوکاری اسنپ

کاربران اسنپ می‌توانند برای مشارکت در سومین طرح نیکوکاری اسنپ در این اپلیکیشن به بخش «اسنپ‌کلاب» بروند و دسته‌بندی «نیکوکاری» را انتخاب کنند. با انتخاب طرح «کمک هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان»، کاربران با اهدای ۲۰۰۰ امتیاز خود در این نیکوکاری مشارکت می‌کنند و اسنپ به ازای هر مشارکت ۴ هزار تومان به حساب خیریه واریز می‌کند.

در حال حاضر امکان مشارکت در دو طرح «حمایت از تحصیل دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان» و «کمک هزینه‌ی درمان کودکان بستری در بیمارستان» در باشگاه مشتریان فراهم است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا