سرور مجازی
فضای مجازی

پلتفرم‌های داخلی از جمله سروش پلاس یاری دهنده کسب و کار‌های مجازی

فارغ از این که اوضاع اینترنت و مهاجرت به پلتفرم‌های داخلی موقتی است یا دائمی، نباید از بستر فراهم شده برای کسب و کار‌ها در پلتفرم‌های داخلی چشم پوشید؛ امکاناتی، چون تبلیغات، اطلاع رسانی و پرداخت درون برنامه‌ای که بعضاً برای کاربر ایرانی سهل الوصول‌تر و کارآمد‌تر دارای تنوع بیشتری از امکانات برنامه‌های مشابه خارجی است.

سهل الوصول از این جهت که صاحبان کسب و کار بدون نیاز به دانستن زبان انگلیسی و تکنیک‌های ارتباطی با مسئولین و مشاوران اپلیکیشن مانند آنچه در پلتفرم‌های خارجی دچار آن هستند، می‌توانند با پشتیبانی و امور کاربران ارتباط بگیرند و نیازمندی‌های کسب و کاری خود را بر طرف کنند.

کارآمد از این جهت که صاحبان کسب و کار‌ها می‌توانند در شخصی سازی تبلیغات و سفارشات جزئی و تغییرات دفعی و مناسبتی در روند کار، به مشاوران و مدیران کسب و کاری پلتفرم هایی، چون سروش پلاس اعتماد کنند و بر اساس رویداد‌های تقویمی و بستر فرهنگی جامعه ایرانی به صورت کارآمدتری به تبلیغ کسب و کار خود بپردازند.

متنوع‌تر از این جهت که؛ [برا مثال]پیام رسانی، چون سروش پلاس با داشتن ویترین [برای نمایش کانال‌های کسب و کاری فروشگاهی یا خدماتی برگزیده]که دارای دسته بندی بومی و مناسبتی / تقویمی خاص ایرانی است و از طرفی با وجود امکاناتی، چون آنونس (پیام اطلاع رسانی) بر اساس دسته بندی سن و جنسیت یا نیازمندی، پوش نوتیف که به صورت پاپ آپ حتی خارج از اپ برای کاربر نمایش داده می‌شود و امکان پرداخت درون کانالی امن که دردسر کارت به کارت کردن را ندارد، این گونه دارای خدماتی متنوع‌تر برای کسب و کار‌های ایرانی خواهد بود.

همه این‌ها را به امکانات تماس‌های صوتی و تصویری و امکان پخش زنده [Live]در کانال‌ها و بسیاری موارد جزئی‌تر در مدیریت کانال‌های فروشگاهی اضافه کنید .

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا