سرور مجازی
اخبار آی تی

استارت‌آپ‌ها با چالش‌های توسعه کسب و کار آشنا می شوند

به گزارش ایسنا، رویداد آموزشی "مدرسه تابستانی بازگشت به آینده" برنامه‌ای است که از سوی کریدور خدمات فناوری و با همکاری یکی از شتابدهنده‌ها در قالب مجموعه کارگاه‌های آموزشی و عملیاتی برگزار می‌شود و طی آن اساتید و منتورهای با تجربه راهکارهای شناخت مهمترین و پرتکرارترین چالش‌های کسب و کارهای نوپا و روش‌های مواجهه با آنها را تبیین می‌کنند.

با شیوع کرونا بسیاری از کسب‌وکارها به خصوص شرکت‌های نوپا و استارت‌آپی، در شرایط سختی قرار گرفتند و یا حتی با شکست مواجه شدند و در این رویداد طی برگزاری ۲۶ کارگاه ۴ ساعته آنلاین، چالش‌های آینده کسب‌وکارها معرفی می‌شوند.

مجموعه کریدور خدمات فناوری تنها در سال ۹۹ به بیش از ۴۰۰۰ شرکت خلاق، دانش‌بنیان و نوآور، خدمات مشاوره کسب‌وکار ارائه داده است. طبق بررسی‌ها نقطه اشتراک اصلی بین آنها بی‌اطلاعی و عدم آشنایی با چالش‌های کسب‌وکار در دنیای واقعی بوده است.

به نقل از ستاد نانو، شرکت کنندگان در این مدرسه تابستانه با راه‌اندازی، رشد و موفقیت هر کسب و کار یا استارت‌آپ را فرا می‌گیرند و آگاهی مناسبی از ادبیات کسب‌ وکار استارت‌آپی، شناخت شخصیت خود، تیم‌سازی، مسائل هم‌بنیانگذاران، مباحث حقوقی و مالکیت فکری، تدوین مدل و طرح کسب و کار مختص خودشان، شناخت و ارتباط با مشتریان، انجام اولین فروش واقعی، چگونگی رشد و Scale-Up کسب‌وکار نوپا و جذب سرمایه آشنا خواهند شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا