سرور مجازی
اخبار آی تی

انتشار شیوه‌نامه اجرایی فراخوان حمایت از شرکت‌های زیست‌بوم دانشگاه آزاد

به گزارش ایسنا، مهندس غلام‌زاده با اشاره به اهمیت حمایت از فعالیت‌های فناورانه در قالب‌های مختلف اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد اعتماد بر تخصص و توانمندی اساتید، پژوهشگران و فناوران جامعه عظیم دانشگاه و با ماموریت حمایت از فعالین در زیست بوم فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور فعالیت رسمی خود را به صورت عملیاتی آغاز کرده است.

وی افزود: این صندوق در محورهای مختلفی از جمله ضمانت‌نامه‌های معتبر برای پیش پرداخت و حسن انجام کار پروژه‌های مختلف، تسهیلات متنوع در قالب خطوط اعتباری، جعاله، سرمایه در گردش، تحقیق و توسعه، توسعه محصول و …، خدمات عاملیت مالی، ارائه خدمات سامانه ستاد و شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و نهادهای عمومی، ارزیابی و ارزشگذاری طرح‌های فناورانه و انواع مشاوره مالی، حقوقی، سرمایه‌گذاری، ارزیابی و … خدمات خود را ارائه می‌کند.

مهندس غلام‌زاده با بیان اینکه اولین طرح حمایت از شرکت‌های زیست بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در قالب فراخوان عمومی در کل کشور و در حوزه‌های فناوری مختلف آغاز شده، اظهار کرد: این طرح با اعطای هفت میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۶ درصد به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است. طرح صرفا ویژه اشخاص حقوقی و شرکت‌های اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی که شامل کلیه شرکت‌های مستقر در فضای دانشگاه، شرکت‌های اعضای هیات علمی، فارغ التحصیلان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد است.
وی مهلت ارسال طرح در این فراخوان را تا ۲۰ مردادماه سال جاری اعلام و اظهار کرد: متقاضیان می‌بایست جهت آشنایی با شیوه‌نامه اجرایی فراخوان و همچنین دانلود فرم خام تکمیل طرح به سایت صندوق به نشانی http://azadfund.ir مراجعه کنند.
به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، متقاضیان می توانند پوستر فراخوان، شیوه نامه اجرایی و فرم خام را از لینک‌های http://azadfund.ir/content/images/2895/14000426-azadfund-f-a.docx، http://azadfund.ir/content/images/2895/14000426-shivenameh.pdf و http://azadfund.ir/content/images/2895/14000423-original.jpg دانلود کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا