سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مشخصات شیائومی CC11 پرو با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در پایگاه TENAA رویت شد

مشخصات گوشی هوشمندی با شماره مدل ۲۱۰۹۱۱۹BC منتسب شیائومی CC11 پرو در پایگاه داده TENAA ثبت شده که برخی مشخصات کلیدی آن را پیش از فرارسیدن موعد رونمایی نشان می‌دهد.

طبق مستندات ارائه شده، شیائومی CC11 پرو ظاهرا از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی OLED با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ بهره می‌برد که قادر به نمایش یک بیلیون رنگ است. همچنین این دستگاه جدید از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز نیز بهره می‌برد.

علاوه بر این، مانند تقریبا هر دستگاه دیگری که اخیرا معرفی شده است، CC11 پرو نیز از شبکه ۵G پشتیبانی خواهد کرد. در بخش باتری نیز شاهد یک واحد ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت خواهیم بود.

در بخش دوربین این گوشی نیز شاهد یک ماژول دوربین سه‌گانه هستیم که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو سنسور ۸ مگاپیکسلی می‌شود. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۱۱ است و با وزن ۱۶۶ گرم خود جز گوشی‌های سبک بازار موبایل قرار می‌گیرد. علاوه بر این، با گوشی نسبتا باریکی نیز مواجه هستیم و ضخامت آن فقط ۶.۹۸ میلی متر است. موارد اشاره شده، گوشی شیائومی CC11 پرو را در ردیف سری «می ۱۱ لایت» قرار می‌دهد.

شیائومی گوشی خود را در گزینه‌های مختلفی با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و حافظه رم ۶، ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایت روانه بازار خواهد کرد. گزینه‌های رنگی آن نیز بسیار متنوع است و شامل رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، فیروزه‌ای، آبی، بنفش، سیاه، سفید و صورتی می‌شود.

انتظار می‌رود شیائومی به زودی از گوشی CC11 پرو در کنار برادر غیر پرو خود معرفی کند. نسخه استاندارد این گوشی از ویژگی‌های دیگری از جمله حافظه قابل ارتقا بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد هیچ کدام از گوشی‌ها دارای جک هدفون نخواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا