سرور مجازی
zoomit

رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم با رسپینا

نزدیک بودن محل اقامت به هتل به‌ویژه در ایام مذهبی خاص مانند ماه رمضان باعث می‌شود در کوتاه ترین زمان ممکن به مراسمات مذهبی حرم برسید. برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم می‌توانید به صورت آنلاین از سایت رسپینا اقدام کرده و هتل مورد نظر را با بهترین قیمت ممکن و پشتیبانی 24 ساعته در کمترین زمان ممکن رزرو کنید.

قیمت رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم

قیمت هتل در مشهد نزدیک حرم کاملاً به نوع هتل و کیفیت آن بستگی دارد. در این میان عوامل متغیر دیگری نیز وجود دارد که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر قیمت رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم تأثیر می گذارد. از این عوامل می‌توان به زمان رزرو هتل نزدیک حرم و میزان تقاضا اشاره کرد. در برخی از روزهای خاص که مسافران زیادی به مشهد می‌روند به دلیل تقاضای بالا، قیمت رزرو هتل‌ها کمی بیشتر است اما در روزهای عادی سال، قیمت هتل‌ها کمی پایین‌تر است. علاوه بر این قیمت هتل در مشهد نزدیک حرم به تعداد نفرات شما، کیفیت اتاق، خدماتی که در هتل ارائه می‌شود بستگی دارد.

لیست هتل‌های مشهد نزدیک حرم

هتل‌های مشهد در نزدیک حرم، انواع مختلفی از هتل‌ها را در بر می‌گیرد که از هتل‌های 5 ستاره تا هتل آپارتمان ها متفاوت است. در صورتی که به هر دلیلی نتوانستید هتل مناسب رزرو کنید می‌توانید هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم را انتخاب کنید که تعداد آن‌ها بالا بوده و گزینه مناسبی برای محل اقامت ارزان است. در ادامه بهترین هتل‌های نزدیک به حرم را بررسی می‌کنیم.

هتل 5 ستاره

هتل 4 ستاره

هتل 3 ستاره

درویشی

جواد

شیراز

قصر طلایی

اترک

رضویه

مدینه الرضا

الماس

رز درویشی

هتل‌های 5 ستاره نزدیک حرم

در چند سال گذشته طرح احیای بافت اطراف حرم آغاز شده که به همین دلیل بیشتر هتل‌های نزدیک حرم به صورت 5 ستاره و 4 ستاره است. این هتل‌های 5 ستاره شامل هتل درویشی، قصر و مدینه الرضا است.

رزرو هتل درویشی در نزدیک حرم

هتل درویشی یکی از لوکس ترین هتل‌های مشهد و حتی ایران بوده که دارای امکانات رفاهی و خدماتی متعددی است که اقامت خاطره انگیزی را برای شما فراهم می‌کند. برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم برای اقامت لوکس می‌توانید هتل درویشی مشهد را که تنها 2 کیلومتر با حرم فاصله دارد را انتخاب کنید. این هتل در خیابان امام رضا که به حرم امام رضا منتهی می‌شود، قرار دارد.

از مهم ترین امکانات اتاق های هتل درویشی مشهد نیز می‌توان به سرویس خواب، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی و یخچال اشاره کرد. از امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مجموعه آبی

  • پارک کودک

  • سالن بدنسازی

  • رستوران

  • فروشگاه

  • خدمات cip

هتل مدینه الرضا مشهد در نزدیک حرم

هتل مدینه الرضا مشهد یکی از هتل‌های 5 ستاره بوده که به‌عنوان نزدیکترین هتل به حرم با فاصله 150 متر شناخته می‌شود. این هتل در خیابان شیرازی 2 که منتهی به حرم است قرار دارد. امکانات این هتل در بخش‌های مختلف رفاهی، خدمات و پذیرایی، این هتل را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد در نزدیک حرم ساخته است.

از امکانات این هتل می‌توان به مجموعه های آبی و سالن های ورزشی و اتاق های متعدد با امکانات مختلف اشاره کرد که می‌توان با قیمت‌های متفاوتی آن‌ها را رزرو کرد. این هتل دارای 288 اتاق مختلف بوده که در 18 طبقه قرار دارند و دارای نماهای مختلفی هستند. بهترین اتاق های این هتل رو به حرم بوده که قیمت بالاتری نیز دارند. همچنین این هتل دارای سرویس ویژه برای رفت و برگشت به حرم دارد.

هتل قصر طلایی مشهد

برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم، هتل قصر طلایی گزینه مناسبی است. این هتل فاصله ای حدودی 2 کیلومتر با حرم داشته و در نزدیکی میدان بسیج قرار دارد. این هتل نیز جزء هتل‌های 5 ستاره مشهد بوده که دارای خدمات لوکس رفاهی و خدماتی است. وجود رستوران های متنوع در این هتل، این امکان را ایجاد کرده است که بتوانید از خدمات پذیرایی با کیفیت بالای آن بهره ببرید.

از امکانات این هتل می‌توان به سالن ورزشی، کارواش، استخر و جکوزی، ترانسفر برای حرم و کتابخانه اشاره کرد. اتاق های این هتل داری تنوع بالایی بوده که برای همه اقشار مناسب است. از بهترین اتاق های این هتل می‌توان به دبل لاکچری و دبل پاناروما اشاره کرد. همچنین وجود سوئیت در این هتل، امکان اقامت خانواده های با تعداد بالا را نیز فراهم کرده است.

هتل قصر طلایی

هتل ضیافت الزهرا مشهد

این هتل به‌عنوان یکی از هتل‌های تازه تأسیس مشهد و نزدیک به حرم شناخته می‌شود. هتل ضیافت الزهرا در 12 طبقه و 145 اتاق مختلف، سعی دارد بهترین خدمات را برای مسافرین ارائه دهد. فاصله این هتل با حرم، حدود 500 متر بوده و در خیابان نواب صفوی واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای انواع اتاق با امکانات متفاوتی بوده که نیاز مسافران مختلف را برآورده می‌سازد. از امکانات این هتل می‌توان به جکوزی، کافی شاپ، مرکز خرید، اتاق چمدان، رستوران و خدمات cip است.

بهترین هتل‌های 4 ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل‌های 4 ستاره مشهد نیز گزینه مناسبی برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم است. تعداد این هتل‌های 4 ستاره زیاد بوده اما در اینجا بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. هتل‌های مشهد در مقایسه با هتل‌های سایر شهرها از کیفیت بالایی برخوردار بوده بطوریکه برای رزرو هتل در کیش و مشهد بهای یکسانی برای هتل‌های با کیفیت متفاوت پرداخت می‌کنید.

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد یکی از هتل‌های نوساز مشهد بوده که تنها 500 متر با حرم فاصله دارد و برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم گزینه مناسبی است. این هتل در خیابان امام رضا و نبش امام رضا 3 قرار دارد که با رزرو اتاق های طبقه بالاتر می‌توانید به حرم مشرف باشید. این هتل دارای امکانات مختلف بوده که از پارکینگ تا اتاق های متنوع و خدمات رفاهی متنوع، متفاوت است.

اتاق های هتل جواد مشهد، دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و سیستم اطفاء حریق نیز در همه آن‌ها نصب شده است. از اتاق های این هتل می‌توان به سوییت رویال، اتاق فرانسوی، مراکشی، سنتی و اتاق ماه عسل و اتاق های متنوع دیگر است. همچنین وجود رستوران با غذاهای متنوع در این هتل، شما را از رفتن به رستوران های دیگر بی‌نیاز می‌سازد.

هتل اترک مشهد در نزدیکی حرم

هتل اترک مشهد، هتلی 4 ستاره بوده که در سال 1357 تأسیس شد. این هتل دارای امکانات متعدد بوده که یکی از ویژگی های بارز آن فاصله 100 متری با حرم امام رضا است. این هتل به مرور زمان بر تعداد اتاق ها و امکانات خود افزود که اکنون دارای 164 اتاق گوناگون است. فاصله نزدیک این هتل با حرم باعث شده است در کوتاه ترین زمان بتوانید به حرم برسید.

اتاق های این هتل از یک تخته شروع شده و تا سوئیت های چند خوابه نیز متغیر است. در این اتاق ها امکانات رفاهی متعدد مانند یخچال، مینی بار، مبل، تخت ها جدید و تمیز، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی قرار داده شده است. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به رستوران های آن اشاره کرد که دارای سه هتل زیبا و مدرن در طبقات مختلف است. علاوه بر این در کافی شاپ های مدرن این هتل می‌توانید از نوشیدنی های متنوع آن استفاده کنید.

هتل الماس مشهد در نزدیکی حرم

هتل الماس مشهد همانند الماسی درخشان در نزدیکی حرم در خیابان اما رضا قرار داشته که جزء هتل‌های 4 ستاره در نزدیکی حرم است. این هتل تنها 5 دقیقه پیاده‌روی با حرم فاصله دارد که گزینه مناسبی برای اقامت در روزهایی است که به دلیل مراسم های مذهبی لازم است هر شب به حرم بروید.

هتل الماس در 9 طبقه و با 163 اتاق، پذیرای مسافران زیادی است از شهرهای مختلف به مشهد سفر کرده‌اند. در این هتل امکانات رفاهی متعدد و اتاق های با کیفیت وجود داشته که تنوع اتاق ها در پذیرایی تعداد افراد مختلف، متفاوت بوده و خانواده با تعداد افراد مختلف می‌توانند از این اتاق ها و سوئیت ها استفاده کنند. از امکانات مهم این هتل می‌توان به رستوران، بازارچه، رستوران، پارکینگ و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل فردوس مشهد نزدیک حرم

این هتل در سال 1388 و در خیابان امام رضا تأسیس شد که در 10 طبقه احداث شده است.در این هتل تعداد 98 اتاق با امکانات و شرایط مختلف ساخته شده است که دارای امکانات رفاهی مناسبی بوده و یکی از گزینه‌های مناسب برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم است. فاصله این هتل تا حرم حدود 600 متر بوده و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به حرم رسید. همچنین این هتل سرویس ویژه حرم را نیز برای تردد به حرم اختصاص داده است.

در این هتل اتاق های یک‌نفره، دو نفره تا 4 نفره و سوئیت های با چندین اتاق وجود دارد که آماده پذیرایی از خانواده های زائر حرم هستند. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به رستوران، اتاق بازی کودکان، مینی بار، کافی شاپ و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل نگین پاسارگاد

این هتل نیز یکی از هتل‌های 4 ستاره نزدیک حرم بوده که در سال 1394 در خیابان شیرازی مشهد احداث شد. این هتل نیز در نزدیکی حرم احداث شده و تنها 200 متر با حرم فاصله دارد که با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به حرم برسانید. این هتل 4 ستاره دارای انواع اتاق با امکانات مختلف بوده که برای انواع مسافرها با تعداد نفرات مختلف مناسب است.

از امکانات دیگر این هتل می‌توان به رستوران های مختلف با منوی غذایی متنوع، پارکینگ با ظرفیت بالا، اینترنت، استخر، اتاق های مبله و کافی شاپ اشاره کرد. با وجود فاصله کمی که این هتل با حرم دارد، اما سرویس اختصاصی برای تردد به حرم در این هتل وجود دارد که می‌توان بدون دغدغه به حرم رفت.

هتل کیانا مشهد

یکی از هتل‌های خیابان امام رضا که فاصله کمی با حرم دارد، هتل 4 ستاره کیانا است. این هتل در 7 طبقه و 110 اتاق بوده و همه آن‌ها امکانات مناسبی برای اقامت طولانی مدت در مشهد دارد. فاصله این هتل تا حرم امام رضا حدود 600 متر بوده و تنها 8 دقیقه زمان نیاز دارید به حرم برسید. در این هتل، اتاق های متعددی با امکانات مختلف لحاظ شده است. همچنین در این هتل امکانات متعدد مانند کافی شاپ، رستوران، مجموعه آبی، روم سرویس، پارکینگ و اتاق بازی مخصوص کودکان ایجاد شده است.

هتل عماد مشهد

این هتل به‌عنوان یکی از هتل‌های 4 ستاره با کیفیت در خیابان طبرسی قرار دارد. فاصله این هتل با حرم تنها 700 متر بوده و برای رفتن به حرم می‌توان از سرویس اختصاصی هتل عماد استفاده کرد یا با 5 دقیقه پیاده‌روی به حرم برسید. این هتل در 55 اتاق مختلف، امکانات متعددی را برای مسافران ارائه می‌دهد که برای همه مسافران با بودجه های مختلف، مناسب است.

هتل‌های 3 ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل‌های سه ستاره مشهد، بهترین گزینه برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم با قیمت مناسب و امکانات بهتر است. هتل‌های مشهد نزدیک حرم تنها شامل هتل‌های لوکس نیست و حتی می‌توان از هتل‌های سه ستاره نیز برای اقامت در نزدیک حرم استفاده کرد.

هتل رز درویشی مشهد نزدیک حرم

این هتل، یکی از هتل‌های با کیفیت و سه ستاره در مشهد بوده که در سال 1399 احداث گردید. این هتل در 22 طبقه و 107 اتاق مختلف با امکانات مناسب در خیابان امام رضا قرار داشته که تنها 230 متر با حرم فاصله دارد. این هتل دارای انواع اتاق یک تخته الی 4 تخته بوده و علاوه بر اتاق، دارای سوئیت های متعددی بوده که برای خانواده ها گزینه به صرفه ای محسوب می‌شود. این هتل دارای امکانات خوبی مانند رستوران، مینی بار، کافی شاپ و اینترنت رایگان است.

هتل رز درویشی

هتل شیراز در مشهد

این هتل، به‌عنوان یکی از هتل‌های با کیفیت و نسبتاً ارزان در نزدیکی حرم شناهته شده که در سال 1376 احداث گردیده است. البته هتل شیرازی در سال 1400 بازسازی شد که هم اکنون دارای 77 اتاق متنوع است. در این هتل می‌توان انواع اتاق 2 الی 5 نفره رزرو کرد و امکانات مختلفی مانند رستوران، کافی شاپ، مجموعه آّبی و اینترنت رایگان دارد. با توجه به امکانات و قیمت این هتل، برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم می‌توان از این هتل و اتاق های آن استفاده کرد.

هتل رضویه مشهد

این هتل نیز جزء هتل‌های سه ستاره نزدیک حرم بوده که امکانات متعدد آن و نزدیکی آن به حرم، آن را برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم مناسب ساخته است. این هتل تنها 270 متر با حرم فاصله داشته و هم‌زمان دسترسی مناسبی به مراکز خرید واقع در 17 شهریور و بازار رضا دارد. هتل رضویه در سال 1375 در 13 طبقه و 92 اتاق ساخته شده که اتاق های آن دارای امکانات متعدد و مناسبی حتی برای اقامت های طولانی دارد. در این هتل نیز رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان، مینی بار و روم سرویس وجود دارد.

بهترین هتل‌های دو ستاره نزدیک به حرم

هتل‌های دو ستاره نیز گزینه مناسبی برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم بوده زیرا علاوه بر نزدیکی به حرم، می‌توانید از امکانات مناسب برای اقامت ارزان و طولانی استفاده کرد. هتل‌های دو ستاره نزدیک حرم نیز در ادامه ذکر شده است.

هتل ادریس مشهد

هتل ادریس یکی از هتل‌های دو ستاره و مناسب بوده که در سال 1384 احداث گردید که ویژگی بارز آن نزدیک بودن به حرم است. فاصله این هتل با حرم تنها 180 متر بوده و با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید خود را در حرم ببینید. در این هتل اتاق های یک تا 3 خوابه و آپارتمان های مختلف وجود دارد که نیاز همه مسافران را برآورده ساخته است. در این هتل، رستوران، پارکینگ و حتی اینترنت رایگان نیز وجود دارد.

هتل کوثر مشهد

این هتل با قدمتی 20 ساله توانسته با توجه به قیمت مناسب، بهترین امکانات را دراختیار مسافران قرار دهد. این هتل دارای 56 اتاق بوده و امکانات مناسبی را برای انواع خانواده ها با تعداد نفرات مختلف ارائه می‌دهد. همچنین آپارتمان های تک خوابه و دو خوابه با ظرفیت تا 7 نفر نیز در این هتل وجود دارد. هتل کوثر در خیابان امام رضا قرار داشته و گزینه مناسبی برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم ارزان بوده زیرا تنها 500 متر با حرم فاصله دارد.

هتل زمزم 2 در مشهد

هتل زمزم گزینه مناسبی برای رزرو هتل ارزان مشهد نزدیک حرم بوده زیرا تنها 400 متر با حرم فاصله دارد. این هتل دارای 50 اتاق بوده که نسبت به هزینه آن، امکانات مناسبی دارد که آن را در رده هتل‌های ارزان مشهد قرار داده است. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت، تلویزیون و رستوران اشاره کرد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد یکی از هتل‌های ارزان با فاصله 550 متری از حرم، آن را برای رزرو هتل در مشهد نزدیک حرم به گزینه مناسبی تبدیل کرده است. هتل هرند مشهد در ضلع جنوبی بازار رضا قرار داشته که دسترسی خوبی به بازارهای اطراف مانند 17 شهریور نیز دارد.

بهترین هتل آپارتمانهای مشهد نزدیک حرم

رزرو هتل آپارتمان مشهد نیز گزینه مناسبی برای اقامت ارزان در مشهد است. هتل آپارتمان ها نیز درجه بندی داشته و ممکن است برخی از آن‌ها با هتل‌های دو ستاره نیز رقابت کنند. قیمت این هتل آپارتمان ها با یکدیگر متفاوت بوده و قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذا با هتل اپارتمان بدون غذا یکسان نیست. همچنین نوع اتاق ها، کیفیت اتاق و امکانات محل اقامت نیز در قیمت نهایی آن مؤثر است.

هتل آپارتمان ترنم مشهد نزدیک حرم

این هتل، جزء هتل‌های با قیمت مناسب در نزدیک حرم بوده که برای رسیدن به حرم کافی است مسیری 200 متری را به سمت حرم حرکت کنید. هتل ترنم شامل 3 طبقه بوده که دارای 40 اتاق است. این هتل آپارتمان دارای امکانات مناسبی بوده که می‌توان به اتاق های مبله و رستوران اشاره کرد.

هتل آپارتمان گوهر مشهد

هتل گوهر در 5 طبقه دارای 56 اتاق بوده که به‌عنوان یکی از هتل‌های مناسب و ارزان در نزدیکی حرم شناخته می‌شود. فاصله این هتل آپارتمان تا حرم تنها 600 متر بوده که در خیابان امام رضا 2 قرار دارد. اتاق های این هتل دارای تنوع مناسبی بوده و سلیقه بیشتر مسافران را پوشش می‌دهد.

هتل آپارتمان ملل مشهد

این هتل در سال 1382 در 8 طبقه و 30 اتاق مختلف تأسیس شد. این هتل به‌عنوان یکی از هتل‌های ارزان نزدیک حرم یاد شناخته می‌شود. هتل ملل در امام رضا 1 قرار داشته و حدود 280 متر با حرم فاصله دارد. این هتل دارای سوئیت های تک خوابه، دو خوابه و سه خوابه بوده که در این سوئیت ها امکانات مختلفی مانند اینترنت رایگان، یخچال، تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی قرار دارد.

رزرو آنلاین هتل مشهد نزدیک حرم

برای رزرو آنلاین می‌توانید از چندین روز قبل از سفر در یکی از سایت‌های معتبر، نسبت به رزرو آنلاین اقدام کنید. نکته مهم در اینجا، بررسی پشتیبانی سایت مورد نظر است تا در صورت وقوع مشکل بتوانید بدون دغدغه در اتاق رزرو شده اقامت داشته باشید. همچنین به منظور رزرو هتل ارزان مشهد نزدیک حرم باید علاوه بر توجه به نوع هتل، زمان مناسبی را برای رزرو و سفر به مشهد انتخاب کنید تا با گرانی های ناشی سفر زیاد به مشهد روبه رو نشوید. شما در سفر به مشهد، کدام هتل را رزرو کردید؟ تجربه خود را از هزینه و امکانات هتل مورد نظر با ما در میان بگذارید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا