سرور مجازی
zoomit

نرم‌افزار دوربین سری گلکسی S22 به‌زودی با بهبود HDR، عکاسی در شب و فیلم‌برداری هایپرلپس به‌روز می‌شود

گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا ازنظر کیفیت دوربین، ازجمله بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار هستند، اما برخی کاربران از عملکرد این محصولات در تصویربرداری هنوز رضایت کامل ندارند. به‌طور خاص، دارندگان این گوشی‌ها انتظار داشتند کیفیت تصویر برداری آن‌ها ازنظر HDR، کاهش نویز در ویدئوهای ثبت‌شده در محیط‌های کم‌نور و عکس گرفتن از سوژه‌های متحرک، بهتر باشد. اکنون به‌نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ی جنوبی، خواسته‌های کاربران را به‌دقت بررسی کرده و سعی دارد آن‌ها را ارائه دهد.

سامسونگ امروز اعلام کرد به‌زودی به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای سری گلکسی S22 منتشر خواهد شد که تمرکز اصلی آن، بهبود عملکرد دوربین است.

فیلم‌برداری هایپرلپس و حالت Astro Hyperlapse

هایپرلپس دوربین تله فوتو گلکسی s22

سری گلکسی S22 با دریافت به‌روزرسانی جدید می‌توانند با استفاده از دوربین تله‌فوتو که امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری را فراهم می‌کند، ویدئوهای هایپرلپس ثبت کنند. سامسونگ همچنین اعلام کرده که حالت Astro Hyperlapse در دست توسعه قرار دارد و گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا به‌زودی این قابلیت جذاب را دریافت خواهند کرد.

بهبود اسکن کدهای QR

به‌نوشته‌ی SamMobile، سامسونگ همچنین درحال بهبود ویژگی اسکن کد‌های QR است. به‌روزرسانی بعدی این شرکت برای پرچم‌داران سری گلکسی S22، ناحیه‌ی اسکن کد QR را بزرگ‌تر کرده و این کار را با سرعت بیشتری انجام خواهد داد. اگر گوشی شما ابندا سندی را شناسایی کند، کدهای QR داخلی آن تشخیص داده نخواهند شد و اکنون شرکت کره‌ای قصد دارد با آپدیت جدید، این مشکل را برطرف سازد. درواقع با این به‌روزرسانی، کاربران قادر خواهند بود کد QR را حتی در سندهای مختلف، اسکن کنند. بدین منظور باید روی کد مربوطه در سند ضربه بزنید تا برنامه‌ی دوربین آن را اسکن کند.

بهبود اسکن QR در سری گلکسی S22

اپلیکیشن دوربین سری گلکسی S22 یک‌بار پس از رد کردن اولین اسکن QR، نمی‌تواند این نوع کدها را دوباره بررسی کند. سامسونگ درحال رفع این باگ است و به‌روزرسانی بعدی این شرکت، امکان اسکن مجدد QR را با ضربه زدن روی آن در اپلیکیشن دوربین فراهم خواهد کرد.

بهبود لرزش‌گیر ویدئو، عملکرد هوش مصنوعی، HDR و حالت شب

سامسونگ همچنین درحال بهبود عملکرد HDR و بازتولید رنگ در حالت عکس است. علاوه‌براین، استفاده از حافظه و عملکرد هوش مصنوعی را در حالت‌ ثبت عکس، حالت شب و ویدئو، بهینه‌سازی کرده است. این شرکت ادعا می‌کند به‌روزرسانی آینده باعث بهبود عملکرد لرزش‌گیر و کیفیت ویدئوها خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نگاهی به قابلیت‌های دوربین سامسونگ گلکسی S22 اولترا برای عکاسی در شب
  • تماشا کنید؛ این لانچرهای سفارشی گلکسی زد فولد 4 را به گوشی ویندوزی تبدیل می‌کنند

غول فناوری کره‌ی جنوبی با آپدیت ژوئن ۲۰۲۲، وضوح و کنتراست طبیعی دوربین اصلی را بهبود داد. این تغییرات اکنون در دوربین‌های تله‌فوتو و اولتراواید سری گلکسی S22 نیز ارائه خواهد شد. این شرکت همچنین مدعی شده است که رنگ‌ها و نوردهی در نواحی تاریک عکس و ویدئو در حالت شب، بهبود خواهد یافت.

سامسونگ می‌گوید درحال‌حاضر روی ارتقا عملکرد دوربین در شرایط کم‌نور کار می‌کند و به‌زودی به‌روزرسانی‌های دیگری برای برنامه‌ی دوربین گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا ارائه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا