سرور مجازی
zoomit

معافیت سفیران تپ‌سی از کمیسیون در ازای روشن کردن کولر

طبق اعلام روابط عمومی تپ‌سی، در طرح تشویقی جدید این مجموعه برای بهبود وضعیت تهویه خودرو، سفیران تپسی با دریافت بیش از ۱۰ گزارش مثبت از روشن بودن کولر در یک هفته، یک روز به انتخاب خودشان از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند.

با شروع فصل گرما، تهویه خودرو در سفرهای شهری و به‌طور خاص در ترافیک و مسیرهای بلند دغدغه مسافرین تاکسی‌های اینترنتی است. به همین دلیل، پیش از آغاز تابستان، قوانین روشن بودن کولر به سفیران اطلاع‌رسانی می‌شود و با آغاز فصل، واحد تجربه مشتری تپسی با پایش مداوم وضعیت تهویه خودرو در حین سفر، میزان رضایت مسافرین را می‌سنجد‌.

تپسی برای سفیرانی که در تابستان کولر روشن کنند و از مسافرین گزارش مثبت دریافت کنند، پاداش در نظر گرفته؛ این پاداش در مرحله اول معافیت از کمیسیون است‌. این طرح تأثیر ویژه‌ای در ترغیب سفیران به روشن‌کردن کولر دارد.

علاو‌ه‌براین، سفیرانی که گزارش منفی دریافت کنند براساس یک الگوریتم چند مرحله‌ای با توجه به میزان گزارش مثبت و منفی از تهویه خودرو، اخطار دریافت می‌کنند. این اخطار شامل مسدودیت‌های ساعتی، روزانه و گاهی هفتگی است.

از سویی دیگر تیم تجربه مشتری تپسی برای بهبود روش‌ها و راهکارهای خود با سفیرانی که گزارش منفی کولر دریافت می‌کنند ارتباط می‌گیرد و با جویا شدن علت، راهکارهایی برای بهبود وضعیت تهویه ارائه می‌دهد.

نظرسنجی از مسافران ازطریق بنر آبی درون اپلیکیشن و امتیازدهی پایان سفر انجام می‌شود. همچنین در دو سوی اپلیکیشن مسافر و سفیر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها اطلاع‌رسانی در مورد روشن بودن کولر و مطلوب بودن وضعیت تهویه انجام می‌شود. اما تپسی برای جلب رضایت کاربران خود همین‌جا متوقف نشده است.

حمایت از سفیران در تأمین هزینه‌ی نگه‌داری خودرو

با توجه به این که برخی از سفیران ممکن است در تأمین هزینه تعمیرات کولر خودرو دچار مشکل باشند، باشگاه سفیران‌ تپسی با ارائه خدمات تخفیفی در تأمین مواردی مثل گاز کولر، تعمیر سیستم تهویه و حتی لاستیک و روغن سعی در برطرف کردن مشکلات احتمالی سفیران خود دارد.

رضایت ۹۰ درصدی مسافران از روشن بودن کولر

روابط عمومی تپسی در مورد میزان رضایت کاربران از تهویه خودرو گفت: «بررسی‌های تیم تجربه مشتری تپسی نشان می‌دهد ۹۰ درصد مسافرین از روشن بودن کولر و به‌طور کلی وضعیت تهویه خودرو رضایت دارند.»

پیش‌بینی می‌شود با تمدید طرح تشویقی معافیت سفیران از کمیسیون، مسدود شدن حساب کاربری رانندگانی که گزارش متعدد از روشن نبودن کولر دریافت می‌کنند و همچنین دیگر طرح‌های تشویقی که طی مرداد ماه به سفیران اعلام شد؛ رضایت مسافرین از این میزان هم بیشتر شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا