سرور مجازی
zoomit

خرید گیم تایم و دراگون فلایت وارکرفت از ارنوگیم

وارکرفت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای است که در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله، قصد داریم تا نحوه خرید گیم تایم از فروشگاه ارنوگیم را به شما علاقه‌مندان بازی وارکرفت آموزش دهیم؛ چراکه پس از آنکه وارکرفت آپدیت شدولند را عرضه کرد، طرفداران این بازی به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرد و عده بسیاری به‌دنبال خرید گیم تایم wow هستند.

خرید گیم تایم وارکرفت

خرید گیم تایم وارکرفت به این دلیل برای گیمرهای سراسر جهان مهم است که این روزها اکثر بازی‌های رایانه‌ای به‌صورت آنلاین و گروهی انجام می‌شود. آنلاین بازی کردن wow لذت دوچندانی درمقایسه‌با نسخه آفلاین دارد. تقریباً در سال ۲۰۱۹ بود که سازنده world of warcraft تصمیم به عرضه آپدیت شدولند (shadowlands) گرفت، این آپدیت توانست در مدت کوتاهی با استقبال بی‌نظیری مواجه شود؛ به‌طوری‌که هزاران نفر از Gamerها و طرفداران وارکرفت به‌دنبال خرید گیم تایم world of warcraft از فروشگاه‌های رسمی آنلاین رفتند. خرید گیم تایم درواقع مزایا و امکانات فوق‌العاده‌ای برای گیمر فراهم می‌کند که درادامه به‌طورکامل آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

روش‌های خرید گیم تایم wow

درحال‌حاضر، روش‌های گوناگونی برای تهیه اکانت گیم تایم وجود دارد که آن‌ها را به‌اختصار برای شما شرح خواهیم داد. توجه کنید که تهیه و استفاده از این اکانت و بازی وارکرفت در کشورمان ایران کاملاً قانونی است و این بازی رایانه‌ای درحال‌حاضر فیلتر نیست.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که این محصول به صورت‌های گوناگونی همچون گیم تایم ۶۰ روزه، گیم تایم ۳۰ روزه و گیم تایم اروپا و آمریکا به‌فروش می‌رسد. تفاوت آن‌ها در مدت‌زمان فعال‌بودن اکانت و ریجن و محل سرورهای آن‌ها است. به گیمرهای ایرانی توصیه می‌کنیم از گیم تایم اروپا استفاده کنند؛ چراکه سرورهای آن به کشور عزیزمان نزدیک‌تر است و با پینگ و سرعت بهتری می‌توانند از بازی آنلاین وارکرفت لذت ببرند.

خرید گیم تایم از Battlenet

وب‌سایت رسمی بازی وارکرفت، بتل‌نت است که درواقع سازنده رسمی بازی world of warcraft است. شما می‌توانید اکانت‌های گیم تایم خود را از این وب‌سایت تهیه کنید؛ ولی باید توجه کنید که پرداخت در این وب‌سایت نیازمند ویزاکارت و مسترکارت است و پرداخت ریالی امکان‌پذیر نیست. به‌همین‌دلیل، به شما روش دوم تهیه این اکانت را توصیه می‌کنیم .

خرید گیم تایم از وب‌سایت‌های واسط ایرانی

به‌منظور رفاه شما گیمرها و علاقه‌مندان به بازی وارکرفت، فروشگاه‌های آنلاین ایرانی همچون ارنوگیم اقدام به تهیه و فروش گیم تایم wow کرده‌اند و شما می‌توانید بدون دغدغه و به‌صورت کاملاً قانونی و امن، این اکانت را با قیمت مناسب بخرید و از این بازی آنلاین نهایت لذت را ببرید.

دراگون فلایت چیست؟

دراگون فلایت (به انگلیسی: Dragonflight) نام دیگر اکسپنشن و آپدیتی برای بازی وارکرفت است که امکانات جذابی برای شما فعال می‌کند. البته این آپدیت نیز همچون گیم تایم نیازمند تهیه اکانت دراگون فلایت Dragonflight است که شما می‌توانید آن را از وب‌سایت‌هایی همچون ernogame تهیه کنید. با فعال‌سازی دراگون فلایت، به دنیای جدیدی از این بازی راه پیدا می‌کنید که ماجراجویی‌های بسیار جذابی به‌همراه خواهد داشت.

ارنوگیم

لیچ کینگ وارکرفت چیست؟

از دیگر اکسپنشن‌هایی که می‌توانید برای بازی وارکرفت فعال و این بازی کامپیوتری را جذاب‌تر کنید، لیچ کینگ وارکرفت (world of warcraft :Lich King) است. این مورد را نیز می‌توانید از وب‌سایت رسمی بلیزارد، سازنده wow، یا وب‌سایت‌های وسط ایرانی تهیه کنید. درصورتی‌که خرید لیچ کینگ با خرید دراگون فلایت همراه باشد، فروشگاه‌ها تخفیف بیشتری در نظر می‌گیرند؛ بنابراین، به شما توصیه می‌کنیم این دو مورد را هم‌زمان بخرید. همچنین، این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که برای فعال‌سازی لیچ کینگ یا دراگون فلایت، در ابتدا به خرید گیم تایم و فعال‌سازی آن نیاز دارید.

ارنوگیم

در این مطلب، سعی کردیم اطلاعاتی درباره تهیه اکانت گیم تایم world of warcraft و اکسپنشن‌ها و افزونه‌های آن همچون لیچ کینگ و دراگون فلایت ارائه دهیم. امیدواریم که برای شما مفید واقع شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا