سرور مجازی
zoomit

ویدیوی جدید از پیکسل 6a مقاومت این گوشی در برابر حرارت و فشار را نشان می‌دهد

کاربران گوشی‌های هوشمند را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد؛ کسانی که به گوشی‌های بزرگ علاقه دارند یا افرادی که از دستگاه‌های کوچک‌تر مثل پیکسل 6a استفاده می‌کنند. گوگل این گوشی را در جعبه‌ای کوچک به‌همراه کابل شارژ، ابزار بیرون‌کشیدن سیم‌کارت، آداپتور تبدیل USB A به USB C و یک‌سری راهنمای متنی برای شروع کار با دستگاه عرضه می‌کند.

کانال محبوب یوتیوب JerryRigEveryThing آزمون مقاومت پیکسل 6a را دربرابر آسیب‌هایی که گوشی‌های هوشمند می‌توانند با آن مواجه شوند انجام داده است تا متوجه شویم آیا این دستگاه با برچسب قیمتی ۴۵۰ دلاری، ارزش خرید دارد یا خیر.

شناسایی گوشی‌های هوشمند گوگل به‌دلیل طراحی مستطیلی خاص دوربین پشتی آن‌ها بسیار آسان است و این ویژگی درمورد پیکسل 6a نیز صدق می‌کند. میان‌رده‌ی جدید غول جست‌وجوی اینترنت ازنظر طراحی به پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو شباهت دارد؛ گوشی‌هایی که قیمت آن‌ها دو برابر بیشتر از برادر کوچک‌تر آن‌ها است.

آزمون مقاومت پیکسل 6a با تست خط‌وخش آغاز می‌شود. این دستگاه بدون محافظ نمایشگر از پیش‌ نصب‌شده عرضه می‌شود. اگر سطح نمایشگر دستگاه با ابزارهای شماره‌ی ۵ و ۶ آسیب‌ ببیند، نشان می‌دهد جنس آن از شیشه است. همچنین سختی ۸ و ۹ نشان‌دهنده‌ی یاقوت کبود است که مقاومت بالاتری نسبت به شیشه‌های معمولی ارائه می‌دهد. طبق اعلام گوگل، این شرکت، پیکسل 6a با لایه‌ای ازجنس گوریلا گلس ۳ پوشانده شده تا مقاومت بهتری دربرابر خط‌وخش داشته باشد. در ادامه‌ی ویدئو، ابزار شماره ۶ روی نمایشگر دستگاه تأثیر می‌گذارد و خطوط عمیق‌تر با سختی شماره هفت روی آن به‌جا خواهد ماند. علاوه‌براین دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی گوشی با شیشه محافظت می‌شود که این مورد نکته‌ای مثبت است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • برخی دارندگان گوشی‌های پیکسل پس از نصب اندروید ۱۳ نمی‌توانند از شارژ بی‌سیم استفاده کنند
  • ویدیوی جدید از سری پیکسل ۷، اندازه این گوشی‌ها و مقایسه آن‌ها با نسل قبل را نشان می‌دهد

لبه‌های پیکسل 6a میزبان کلید‌های پلاستیکی تنظیم صدا و دکمه‌ی پاور است و روی فریم فلزی آن دوخط مربوط به آنتن دیده می‌شود. علاوه‌براین حلقه‌ی لاستیکی اطراف جایگاه سیم‌کارت به محافظت دستگاه دربرابر نفوذ آب کمک می‌کند. درگاه USB C شارژ و بلندگو، روی لبه‌ی پایینی این محصول تعبیه شده‌اند. در بدنه‌ی پشتی دستگاه شاهد دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی هستیم که هردو آن‌ها با شیشه‌ی بیضی‌شکل محافظت می‌شوند، اما ناحیه‌ی مستطیل‌شکل دوربین و بدنه‌ی پشتی دستگاه پلاستیکی هستند و بنابراین ابزارهای تیز می‌توانند روی آن خط‌وخش بیندازند.

نمایشگر پیکسل 6a نسبت به برادارن بزرگ‌تر آن، ازنظر نرخ نوسازی و تراکم پیکسلی در سطح پایین‌تری قرار دارد که البته برای دستیابی به قیمت پایین‌تر، معقول به‌نظر می‌رسد. در مرحله‌ی بعد، آموزش شعله‌ی فندک روی نمایشگر دستگاه انجام می‌شود. صفحه‌نمایش این گوشی حدود ۲۰ ثانیه دربرابر شعله دوام می‌آورد و پس از آن شاهد تغییر رنگ آن هستیم که البته این تغییر به‌سرعت به حالت اولیه بازمی‌گردد.

گام بعد تست خم‌شدن است که پیسکل 6a در این مرحله مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. درواقع با اعمال فشار درخورتوجه روی بدنه‌ی این دستگاه از جلو، خم‌شدگی زیادی در آن دیده نمی‌شود. آزمون مقاومت دربرابر خم‌شدن روی بدنه‌ی پشتی گوشی انجام می‌شود که طی آن، لبه‌های نمایشگر کمی از بدنه‌ی آن جدا می‌شود که البته با توقف فشار، دوباره به حالت اولیه باز‌می‌گردد.

درنهایت کانال JerryRigEveryThing اعلام می‌کند که پیکسل 6a آزمون‌های مقاومت آن را با موفقیت پشت‌ سر می‌گذارد که برای دستگاهی با قیمت ۴۵۰ دلار خوب به‌نظر می‌رسد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید.

تماشا در آپارات

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا