تپسل، مجری تبليغات ديجيتال جام جهانی شد
«درحال حاضر تپسل و مدیااد بیش از 80 درصد رسانههای ورزشی و غیر ورزشی را جذب کرده و با آمادهسازی خدمات ویژه، کمپین «پاس گل تپسل» را راه اندازی میکند.
تپسل، بزرگترین مجری تبلیغات دیجیتال جامجهانی است و از این به بعد با مهمترین رسانههای این حوزه از جمله «ورزش 3، فوتبالی و…» به صورت انحصاری کار میکند.
کمپین «پاس گل تپسل»
تپسل اعلام کرده همیشه جام جهانی امکان ویژهای برای تبلیغات و رشد مقیاسپذیر بیزینسها فراهم میکند. بر همین اساس تپسل تمام امکانات زیرساختی و خدماتی خود را جهت کمک به بیزینسها به کار گرفته است.
رویداد «عکس یادگاری» در روز سهشنبه 28 تیرماه 1401 با هدف اطلاعرسانی و ایجاد همافزایی تیمها درجهت اقدامات گسترده تپسل در جام جهانی با عنوان کمپین «پاس گل تپسل» برگزار شد. از نکات جالب این رویداد، اجرای موسیقی دال بند بود که حسوحال ویژهای را به کارکنان القا کرد.
اطلاعات دقیقتر کمپین «پاس گل تپسل» بهزودی توسط این شرکت اطلاعرسانی خواهد شد.
تپسل از استراتژی چراغ خاموش بودن خارج شده است!
سبحان فروغی گفت: در این مدت رقبا فعالیت خیلی خوبی در مارکت انجام دادهاند که این باعث شد ما از استراتژی چراغ خاموش بودن خارج شویم و تلاش کنیم تا جایگاه واقعی تپسل نشان داده شود. این رقابت باعث میشود بازار تبلیغات دیجیتال بزرگتر شود و این در کل به سود صنعت تبلیغات دیجیتال خواهد بود. تلاش ما همیشه این بوده تا اندازه بازار تبلیغات دیجیتال را گستردهتر کنیم تا علاوه بر خود تپسل، کل صنعت و در نهایت کل اکوسیستم و بیزینسها از مزایای آن بهرهمند شوند.
سال 1400 برای تپسل سال سختی بود
سال گذشته برای تپسل سال به نسبت سختی بود چراکه برخلاف مسیر رو به رشدی که در سالهای گذشته داشتیم، یک فضای نگرانکننده و ابهامآلود در میان کارکنان شرکت حاکم شد که دلیل آن به تصمیمات سال ۱۳۹۹ برمیگشت. ازآنجاکه ما در تپسل همیشه جزو موفقترین مجموعههای تبلیغات دیجیتال در ایران بودیم و کمتر تجربه شکست داشتیم؛ این تصور در همه ما نهادینه شده بود که تپسل هیچگاه با بحران مواجه نخواهد شد.
در اوایل سال ۱۳۹۹ که با کافهبازار همکاریمان را در زمینه تبلیغات در جستجو (سرچاد) به صورت شروع کرده بودیم، بعد از مدتی پیشنهاد همکاری در زمینه تبلیغات ویدیویی مطرح شد. بعد از بررسیهایی که انجام دادیم متوجه شدیم پروژه ریسک بالایی دارد، ولی اگر به نتیجه دلخواه نزدیک شود، یکی از موفقترین و تاثیرگذارترین پروژههای تبلیغات دیجیتال ایران و نقطه عطف دیگری در کارنامه تپسل خواهد بود و وارد همکاری شدیم.
متأسفانه نتایج و عملکرد ما در این مسیر با انتظاراتمان فاصله داشت. کمکم مشخص شد که در عمل و اجرا این مسیر توجیه اقتصادی برای هیچ ذینفعی در این زنجیره ندارد، ولی بواسطه تعهدی که داشتیم، با وجود تمامی مشکلات، تا انتها در کنار این پروژه ماندیم. این مسئله شرکت را متحمل دو آسیب کرد:
- آسیب کم اهمیتتر، ضرر مالی بود که تلاش کردیم با ابتکار عمل و همراهی، مسئله را در اسرع وقت جبران کنیم.
- آسیب دوم اما عمیقتر بود؛ تا قبل از این اتفاق همه باور داشتیم که در بازار بهترین هستیم و خواهیم ماند؛ اما با این اتفاق، کمکم ابر ناامیدی بر شرکت سایه انداخت. و ازآنجاکه صنعت ما پررقابت و پر تغییر است، از گوشه و کنار این پیام شنیده میشد که پگاه درحال افول است. درصورتی که شرکت تمام فعالیتهایش را با قدرت بیش از پیش ادامه میداد و اعداد چیزی مخالف با آن را نشان میداد، به گونهای که بهعنوان مثال حتی گردش مالی ما نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر شده بود.
سال ۱۴۰۰ ساده نبود، اما دستاوردهای بسیار آن بواسطه همان دشواری بود. تغییرات امروز، تابآوری بیش از پیش، امید، اطمینان و انگیزه مضاعف، حاصل گذر از همان سختیهاست.
تمام تلاش ما همواره بر این بوده که این صنعت را با نوآوری و خلاقیت پیشرفت داده و بزرگ کنیم و سهم بیشتری برای تبلیغات دیجیتال که معادل با موفقیت بیشتر مشتریان ما است، در ایران بسازیم. قطعاً به مرور خبرهای بیشتر و روبهجلوتری از تپسل خواهید شنید.
بزرگترین نقطه قوت تپسل، در زمینه فنی و تکنیکال است!
عباس حسینی (مدیر ارشد فنی و کوفاندر) در پنل گفتگو مدیران ارشد با کارکنان رویداد «عکس یادگاری» درباره قدرت فنی و تکنیکال تپسل خبر داد و گفت:
ما دوسال زودتر از رقبا وارد فضای موبایل و اپلیکیشن شدیم و کل مارکت را گرفتیم و اینقدر به لحاظ فنی جلوتر بودیم که هیچ رقیبی نتوانست سهم بازار ما را بگیرد. درصورتی که با دو سال تأخیر با مدیااد وارد فضای تبلیغات وبسایت شدیم، با وجودی که کل مارکت دست رقبا بود. ولی بهراحتی و ظرف مدت کوتاهی 40 درصد از بازار را از آن خودمان کردیم که این رشد مثل هر سال ادامهدار خواهد بود.
چیزی که مسلم است بزرگترین نقطه قوت تپسل، در زمینه فنی و تکنیکال است و این امنیت و ثباتی به بیزینس میدهد که هیچ رقیبی نمیتواند بهراحتی به آن دستیابد.
این روزها درحال آمادهسازی زیرساختی برای یکپارچه سازی کل خدمات تبلیغات دیجیتال در یک پلتفرم واحد هستیم که اتفاق بسیار بزرگی در مارکت محسوب میشود.
محصولات هلدینگ پگاه
تمام برندهای ما در چهار دسته تقسیمبندی میشوند و در نهایت با چهار اسم هم شناخته خواهند شد:
- تپسل: که شامل تمام تبلیغات دیجیتال است. مدیااد، تپسل، تگرو، پوشه، رپهاب و… درآینده در یک پلتفرم واحد قرار خواهند گرفت.
- متریکس: در زمینه مارکتینگ فناوری فعالیت میکند.
- مدیاهاوس: که زیرمجموعههایش سلام سینما، بیپتونز و… هستند.
- فانتوری: در زمینه تولید و نشر بازی فعالیت میکند.