سرور مجازی
zoomit

DJI مدل اقتصادی پهپاد Mavic 3 را با حفظ ویژگی‌های نسخه‌ اصلی معرفی کرد

نسخه‌ی کلاسیک پهپاد Mavic 3 با قیمت ۱,۴۶۹ دلار عرضه می‌شود که اگر بخواهید کنترلر RC-N1 را هم بخرید، قیمت آن به ۱,۵۹۹ دلار افزایش می‌یابد. علاوه‌براین، درصورتی‌که تمایل دارید این پهپاد را با کنترلر DJI RC تهیه کنید، باید ۱,۷۴۹ دلار بپردازید. در مقام مقایسه، قیمت پایه‌ی Mavic 3 اصلی از ۲,۰۴۹ دلار شروع می‌شود. مدل کلاسیک جدید نیز با کنترلر RC Pro سازگار است که درصورت انتخاب آن، قیمت نهایی به ۱,۱۹۹ دلار افزایش خواهد یافت.

DJI Mavic 3 کلاسیک از لنز تله‌فوتو به‌کاررفته در مدل اصلی این پهپاد بی‌بهره است؛ اما از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی CMOS 3/4 و سیستم‌ انتقال O3 پلاس بهره می‌برد و حداکثر زمان پرواز آن با هربار شارژ کامل به ۴۶ دقیقه می‌رسد. اگر به زمان پرواز بیشتر احتیاج دارید، کیت Mavic 3 Fly More با نسخه‌ی کلاسیک جدید سازگار است. این بسته‌ی ۶۴۹ دلاری شامل دو باتری هوشمند، یک هاب شارژر باتری ۱۰۰ واتی، شارژر خودرو ۶۵ واتی، سه‌جفت ملخ کم‌صدا و یک کیف حمل تبدیل‌شونده‌ی DJI است.

به‌گزارش ورج، دوربین Mavic 3 کلاسیک با استفاده از انکودرهای H.264 و H.265، امکان فیلم‌برداری با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم‌‌‌برثانیه و 5.1K با نرخ ۵۰ فریم‌‌‌برثانیه و 1080p با نرخ ۶۰ فریم‌‌‌برثانیه را فراهم می‌کند؛ درحالی‌که فیلم‌برداری صحنه‌آهسته آن با وضوح 4K و نرخ ۱۲۰ فریم‌‌‌‌برثانیه یا 1080p با نرخ ۲۰۰۰ فریم‌‌‌‌برثانیه است. درصورت اتصال این محصول به وای‌فای ۶، می‌توان تصاویر و ویدئوها را مستقیماً و بدون اتصال به کنترلر راه‌ دور با سرعت ۸۰ مگابایت‌‌‌‌برثانیه از پهپاد روی دستگاه‌هایی مثل گوشی‌های هوشمند دانلود کرد.

دوربین Mavic 3 کلاسیک از لنزی با فاصله‌ی کانونی معادل ۲۴ میلی‌متر بهره می‌برد که گشودگی دیافراگم آن بین f/2.8 تا f/11 تنظیم‌شدنی است. این پهپاد از حالت عکاسی Quickshots خودکار DJI، تایم‌لپس، هایپرلپس و عکس‌برداری پانوراما نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر عکاسی هنگام پرواز برای شما سخت است، این پهپاد از ویژگی کروز نیز بهره می‌برد که به کاربر اجازه می‌دهد سرعت ثابتی برای پرواز تعیین کند و با تمرکز بیشتری عکاسی کند. علاوه‌براین، می‌توان از قابلیت ActiveTrack 5.0 این محصول برای قفل‌کردن تصویر روی سوژه‌ها استفاده کرد؛ ویژگی جذابی که به ثبت فیلم‌ با پایداری بیشتر کمک می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پهپاد مسابقه‌ای DJI Avata با امکان هدایت اول شخص معرفی شد
  • پهپاد DJI Mini 3 Pro با قابلیت فیلم‌برداری عمودی، باتری بزرگ‌تر و قیمت ۶۶۹ دلار معرفی شد

نسخه‌ی اقتصادی جدید Mavic 3 نیز از قابلیت‌های ایمنی مختلفی بهره می‌برد که به کاهش خطرهای احتمالی هنگام پرواز کمک می‌کند. این پهپاد به‌لطف هشت حسگر بصری خود، اطلاعات محیط اطراف را به سیستم جلوگیری از برخورد با مانع DJI موسوم به APAS 5.0 ارسال می‌کند تا بتواند مستقلاً برای مسیریابی و مقابله با خطرهای اطراف برنامه‌ریزی کند. افزون‌براین، محصول یادشده می‌تواند بهترین مسیر را برای بازگشت به خانه پیدا کند و در بهترین نقطه‌ی ممکن فرود بیاید.

اگر قصد داشته باشید در محیطی شلوغ پرواز کنید، Mavic 3 کلاسیک با استفاده از گیرنده‌ی AirSense ADS-B می‌تواند هواپیماها و هلی‌کوپترهای مجاور را ازطریق سیگنال‌های ADS-B شناسایی کند. سیستم Geofencing GEO 2.0 نیز به شما کمک می‌کند هنگام پرواز از خطرهای احتمالی و محدودیت‌های پرواز در فضای مدنظر مطلع شوید.

Mavic 3 Classic از امروز برای خرید دردسترس قرار دارد. پرواز با این محصول در ایالات‌ متحده‌ی آمریکا کاملاً قانونی است و DJI انتظار دارد که اداره‌ی هوانوردی فدرال این پهپاد را برای انطباق با قوانین Remote ID تأیید کند؛ قوانینی که از ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۳ به‌اجرا درخواهد آمد. کاربران اروپایی نیز می‌توانند این محصول را در رده‌ی جدید A1 Open و بدون نیاز به دریافت مجوز مخصوص به پرواز درآورند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا