سرور مجازی
ماهواره و فضا

خورشیدگرفتگی بر سرنوشت تاثیر می‌گذارد؟

خورشیدگرفتگی بر سرنوشت تاثیر می‌گذارد؟

اختر‌شناسان می‌گویند اگر در طول خورشیدگرفتگی قدری احساس متفاوت دارید بی‌دلیل نیست.

ربکا گوردون می‌گوید که مردم تحت تاثیر هم‌ترازی خورشید و ماه و زمین قرار می‌گیرند. به گفته او، طالع‌بینی با ستارگان گیج‌کننده است، اما توصیه می‌کند تا با ذهنی باز و بدون تعصب این موضوع را در نظر داشته باشیم.

به گفته او، نشانه‌های خورشیدگرفتگی برای همه یکسان نیست. برای مثال، متولدین فرودین یا برج حمل قطعا تحت تاثیر این رویداد کیهانی قرار خواهند گرفت. برج مقابل آنها یعنی متولدین ماه مهر یا برج میزان و متولدین ماه تیر یا برج سرطان و متولدین ماه دی یا برج جدی هم از نشانه‌های خورشدگرفتگی بی‌بهره نخواهند ماند.

او می‌گوید: «بهتر است بگوییم خورشیدگرفتگی متولدین همه ماه‌‌ها یا منطقه‌البروج را تحت تاثیر قرار می‌دهد.»

به باور گوردون سیارات همواره بر رویدادها و خلق‌وخوی ما تاثیر می‌‌گذارند و خورشید‌گرفتگی‌ و ماه‌گرفتگی‌ آنچه را در حال وقوع است برجسته‌تر می‌کنند.

او می‌گوید: «به الگوها و چرخه‌ها نگاه کنید. رویدادهای بزرگ در هنگام خورشیدگرفتگی و ماه‌گرفتگی‌ رخ می‌دهند که به‌سادگی نمی‌توان توضیحشان داد.»

گوردون با اشاره به برخی وقایع تاریخی بر این نکته مهر تایید می‌زند. برای مثال، دانشمندان می‌گویند که وقتی کشتی تایتانیک در آوریل ۱۹۱۲ سفرش را آغاز کرد، موقعیت بسیار نادر خورشید و زمین و ماه، جزر و مد شدیدی را ایجاد کرد که احتمالا موجب حرکت صفحه‌های یخی به سمت جنوب و در مسیر این کشتی اقیانوس‌پیما شد.

 

خورشیدگرفتگی بر سرنوشت تاثیر می‌گذارد؟

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز،  رزا پارک، نماد حقوق مدنی، اول دسامبر ۱۹۵۵، از روی صندلی اتوبوس بلند نشد تا مردی سفیدپوست جایش بشیند. او از این کار امتناع کرد و بعدها «به مادر جنبش مدنی» معروف شد. این اتفاق تنها دو روز پس از ماه‌گرفتگی رخ داد.

همچنین شاهزاده ویلیام ساعاتی پس از خورشیدگرفتگی در ۲۱ ژوئن سال ۱۹۸۲ متولد شد. البته می‌گویند که رابطه خورشید‌گرفتگی و ماه‌گرفتگی با خانواده سلطنتی بریتانیا به قرن‌ها قبل برمی‌گردد.

گوردون می‌گوید که مسیر ماه بر طالع‌بینی و ستاره‌شناسی تاثیرات قابل توجهی دارد. او می‌گوید: «وقتی ماه کامل است جذر و مد اوج می‌گیرد. همه سخت‌پوستان در ماه کامل متولد می‌شوند. آیا می‌دانستید عروس دریایی اغلب در ماه کامل متولد می‌شود؟ اساسا آب اقیانوس‌ها به همین دلیل بالا می‌آید. راستی بدن شما از چه چیزی تشکیل شده است؟»

او در عین‌حال با اشاره به یک‌سان نبودن احوالات و تغییر و تحولات زندگی می‌خواهد که با ذهنی باز و آزادانه به وقایع پیش رو مواجه شویم.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا