سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

برخی ویژگی‌های دوربین سری پیکسل ۶ گوگل فاش شد

علاوه بر بهره مندی از تراشه تنسور، سری گوگل پیکسل ۶ احتمالا با بهبود دوربین و بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصر به فرد از راه می‌رسند. از جمله ویژگی‌های بهبود یافته دوربین این گوشی می‌توان به قابلیت حذف برخی اشیا از عکس‌ها و ضبط ویدیوهای ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط XDA منتشر شده، گوشی آینده گوگل از ویژگی‌های مختلفی بهره خواهد برد. پیش از هر چیز باید گفت که ویژگی‌های عنوان شده در این گزارش هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند. با این وجود، اگر تمام موارد اشاره شده در این گزارش صحت داشته باشند، عکاسی با گوشی‌های پیکسل ۶ و ۶ پرو احتمالا بهترین تجربه در بین گوشی‌های این سری خواهد بود.

بر اساس این گزارش، کاربران با استفاده از قابلیتی به نام Magic Eraser می‌توانند پس از گرفتن عکس‌های خود برخی اشیا و موارد اضافی آن را حذف کنند.

پیکسل ۶

از جمله ویژگی‌های دیگری که ممکن است به دوربین‌های سری پیکسل ۶ اضافه شوند می‌توان به قابلیت تنظیم دستی وایت بالانس، از بین بردن تاری چهره (Deblur Face) و قابلیت قفل صحنه (Lock Scene) اشاره کرد. گوگل پیش از این به صورت رسمی وجود ویژگی Deblur Face را تایید کرده بود بنابراین کاربران گوشی پیکسل ۶ می‌توانند تاری چهره را در تصاویر تصحیح کنند.

در این گزارش همچنین برخی قابلیت‌های ویدیویی پیکسل ۶ پرو فاش شده است. به نظر می‌رسد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی می‌تواند ویدیوها ۴K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه و بزرگنمایی ۷ برابر را به ثبت برساند. همچنین دوربین‌های سلفی، فوق‌عریض (۱۲ مگاپیکسل) و تله فوتو (۴۸ مگاپیکسل) آن می‌توانند ویدیوهای ۴K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و بزرگنمایی ۲۰ برابر را ثبت کنند.

پیکسل ۶

علاوه بر این، به نظر می‌رسد دوربین سلفی پیکسل ۶ پرو که سنسور ۱۲ مگاپیکسلی IM663 سونی است با یک لنز فوق عریض همراه خواهد شد. این ویژگی برای عکس‌های سلفی گروهی بسیار عالی است و تفاوت قابل توجهی را ایجاد می‌کند.

همچنین طبق این گزارش، احتمالا دوربین‌های این سری از ویژگی‌های دیگری نیز پشتیبانی خواهند کرد که از جمله این موارد می‌توان به حالت کودک، چراغ قوه جلویی (که می‌تواند راهی برای استفاده از نمایشگر به عنوان چراغ قوه باشد)، پشتیبانی از میکروفون بلوتوث، چراغ تایمر، موشن بلور و نسخه دوم ویژگی Frequent Faces اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا