سرور مجازی
zoomit

رندرهای کیبورد و قلم جدید سرفیس، طراحی این لوازم جانبی را برای سرفیس استودیو ۳ نشان می‌دهند

شایعات اخیر حاکی از آن است که مایکروسافت احتمالاً کامپیوتر همه‌کاره‌ی بعدی خود موسوم به سرفیس استودیو ۳ را در پاییز سال جاری معرفی خواهد کرد. اکنون دلایل جدیدی وجود دارد که معرفی این محصول را بیش‌از پیش تقویت می‌کند. زک باودن اخیراً تصاویری در توییتر به‌اشتراک گذاشته است که لوازم‌جانبی به‌روزشده‌ی سرفیس را نشان می‌دهند و گفته می‌شود این محصولات درواقع برای سرفیس استودیو ۳ درنظر گرفته شده‌اند.

رندر کیبورد جدید سرفیس استودیو ۳

باودن درمجموع سه رندر بسیار باکیفیت به‌اشتراک گذاشته است که صفحه‌کلید، قلم و ماوس جدید سری سرفیس مایکروسافت را نشان می‌دهند. هر سه محصول در این تصویر از رنگ سفید روشن‌تر و طراحی به‌روز بهره می‌برند که به‌نظر می‌رسد با روکش دستگاه‌های سرفیس مطابقت دارند. به‌هرحال منبع اصلی این رندرها هنوز مشخص نیست.

XDA می‌نویسد، لوازم‌جانبی جدید سرفیس استودیو ۳، شباهت بسیار زیادی به نمونه‌های کنونی برای سرفیس استودیو ۲ خواهند داشت. البته در صفحه‌کلید جدید، برخی المان‌ها تغییر کرده‌اند. ظاهراً مایکروسافت یک دکمه‌ی ایموجی را به‌جای کلید منوی استارت در سمت‌راست این کیبورد اضافه کرده و دکمه‌ی استارت نیز با لوگوی ویندوز ۱۱ به سمت‌چپ انتقال داده شده است. علاوه‌براین، شاهد اضافه شدن کلید‌های عملکردی جدیدی به ردیف بالا هستیم. اگر به رندر نسل بعدی کیبورد سرفیس دقت کنید، یک کلید عملکرد جدید برای ابزارک‌های ویندوز ۱۱ روی آن دیده می‌شود و درکنار آن احتمالاً یک دکمه برای دیکته‌ی صوتی یا بی‌صدا کردن میکروفون تعبیه شده است. کلید اسکرین‌شات (Print Screen) جدید نیز در بالای کیبورد دیده می‌شود که با توجه به نماد آن، احتمالاً برای راه‌اندازی ابزار Snapping درنظر گرفته شده است. این تغییرات با برخی کلید‌های عملکردی که به صفحه‌کلید فشرده‌ی جدید مایکروسافت اضافه شده‌اند، مطابقت دارند.

رندر ماوس جدید سرفیس استودیو ۳

رندرهای ماوس و قلم سرفیس نیز نشان می‌دهد نسل جدید این لوازم‌جانبی شباهت بسیار زیادی به مدل کنونی آن‌ها خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم دارد مثل سرفیس‌ لپ‌تاپ استودیو، قلم صاف‌تری برای سرفیس استودیو ۳ ارائه دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سرفیس گو 4 احتمالاً با پردازنده Arm به‌زودی از راه می‌رسد
  • چه انتظاراتی از مایکروسافت سرفیس در سال ۲۰۲۲ داریم

رندر قلم جدید سرفیس استودیو ۳

اخیراًُ شایعات زیادی درمورد سرفیس مایکروسافت منتشر شده است. چند روز قبل گفته شد که سرفیس پرو ۹ این شرکت احتمالاً در دو نسخه با تراشه‌های Arm و اینتل روانه‌ی بازار خواهد شد. با توجه به این شایعات و گزارش‌های مرتبط، انتظار می‌رود به‌زودی شاهد برگزاری رویداد اختصاصی سرفیس باشیم. طبق شنیده‌ها، این رویداد احتمالاً در سپتامبر برگزار خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا