سرور مجازی
فضای مجازی

ایلان ماسک حدود ۷ میلیارد دلار از سهام تسلا را فروخت

بر اساس مجموعه‌ای از پرونده‌های مالی که به تازگی منتشر شده، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، ۷.۹۲ میلیون سهم تسلا را به ارزش حدود ۶.۸۸ میلیارد دلار فروخت.

به گزارش CNBC، پس از جلسه سالانه سهامداران تسلا در سال ۲۰۲۲ پرونده‌های SEC نشان داد که معاملات او بین ۵ و ۹ آگوست انجام شده است. اوایل سال جاری، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در رسانه‌های اجتماعی گفت که پس از ۲۸ آوریل هیچ فروش دیگری از سهام تسلا را برنامه‌ریزی نکرده است.

این میلیاردر در بحبوحه یک نبرد حقوقی مناقشه برانگیز با توئیتر هم است. ماسک در ماه آوریل با خرید ۴۴ میلیارد دلاری توئیتر یا ۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم موافقت کرده بود. با توجه به کاهش بازار کلی، قیمت سهام هر دو شرکت توئیتر و تسلا کاهش یافته است.

ایلان

ماسک در هشتم جولای به توئیتر اعلام کرد که به دلیل عدم ارائه اطلاعات مورد نیاز برای ادامه خرید، قرارداد را فسخ می‌کند. او توئیتر را متهم کرد که اطلاعات مربوط به تعداد ربات‌ها، هرزنامه‌ها و حساب‌های جعلی را در پلتفرم خود کمتر از میزان واقعی اعلام کرده است.

ایلان ماسک اعلام کرد که اگر مجبور به خرید توئیتر نشود، بخشی از سهام خود را دوباره میخرد. او همینطور اضافه کرد که اگر قرارداد توئیتر به نتیجه نرسد، او به فکر ایجاد پلتفرم اجتماعی خود خواهد بود.


بیشتر بخوانید

  • ایلان ماسک مدیر عامل توئیتر را به چالش کشید

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا