سرور مجازی
zoomit

سونی احتمالاً Xperia 1 V را برخلاف مدل قبل به حسگر دوربین جدید مجهز خواهد کرد

با اینکه هنوز بیش از ۹ ماه تا معرفی Xperia 1 V باقی مانده، افشاگری به‌نام Sumahodigest شایعات اولیه درباره‌‌ی این گوشی را اعلام کرده است.

گفته می‌شود Xperia 1 V مسیری متفاوت از مدل‌های قبلی خود را دنبال خواهد کرد. همان‌طور که پس از معرفی Xperia 1 IV اعلام شد، سونی همچنان به حسگر IMX557 که در Xperia 1 II استفاده کرده بود، تکیه کرد. از سوی دیگر، این شرکت Xperia 1 IV را به سیستم دوربین تله‌فوتو جدید مجهز کرد که می‌تواند فاصله‌‌ی کانونی آن را با حفظ زوم اپتیکال تغییر دهد.

باوجوداین، بر خلاف Xperia 1 IV فعلی، شایعه شده که Xperia 1 V از سه دوربین جدید در پنل پشتی بهره می‌برد. برای یادآوری، Xperia 1 IV همچنین شامل حسگر IMX650 و IMX563 سونی به‌عنوان دوربین تله‌فوتو و دوربین‌های با زاویه فوق‌عریض است. در ضمن، سونی از هیچ یک از این دو در Xperia 1 III استفاده نکرد، اگرچه IMX650 در هواوی P30 و P30 Pro آزمایش شده بود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات احتمالی Xperia 5 IV سونی منتشر شد؛ ۱۲ گیگابایت رم و تراشه Snapdragon 8 Gen 1

هر سه دوربین پشتی Xperia 1 V ظاهراً وضوح ۱۲ مگاپیکسل خواهند داشت که مطابق با مدل‌های قبلی خود است. هنوز مشخص نیست که سونی چه زمانی از Xperia 1 V پرده‌برداری خواهد کرد. در این‌ میان، پیش‌بینی می‌شود که شرکت مذکور Xperia 5 IV و جانشین Xperia PRO-I سال گذشته را در آینده معرفی کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا