سرور مجازی
فضای مجازی

عرضه اولیه‌های امسال 7 تایی می‌شود

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تعداد 120 میلیون و 600 هزار سهم شرکت شرکت سپید ماکیان معادل 15درصد سهام این شرکت، چهار‌‌شنبه(23 تیر) به‌عنوان هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "سپید" در بازار دوم بورس تهران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 1990 تا 2100 تومان برای هر سهم و با سهمیه 150سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین تامین سرمایه تمدن متعهد خرید 50 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه سهام این شرکت است.

رکوردهای تاریخی بورس کالا در سال 99

گفتنی است تعداد 90 میلیون و 450 هزار سهم شرکت شرکت سپید ماکیان در حالی چهار‌شنبه این هفته عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، 30میلیون و 150 هزار سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 30میلیون و 150 هزار سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

این گزارش می‌افزاید: شرکت سپید ماکیان از بدو تاسیس تا پایان سال 79 در تولید تخم‌مرغ صنعتی فعالیت می کرد اما از سال 80 با توجه به داشتن نیروی انسانی کارشناس و کارآمد فعالیت به سمت پرورش مرغ مادر نیمچه گوشتی تغییر ساختار یافت. این شرکت 26 آبان سال 93 موفق به دریافت مجوز فعالیت زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ با نام تجاری سمین مرغ شده و درحال تمدید مجوز مربوطه است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا