نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

تبلت A100 اچ‌تی‌سی با دوربین دوگانه و قیمت ۲۷۳ دلار در روسیه معرفی شد

اچ‌تی‌سی از تبلت میان رده A100 در روسیه به طور رسمی رونمایی کرد. تبلت A100 از یک پنل ۱۰.۱ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ بهره می‌برد که در یک شاسی آلومینیومی جا خوش کرده است. حاشیه نمایشگر این تبلت کم نیست، اما طراحی یکپارچه‌ای دارد و لبه‌هایش هم به صورت گرد طراحی شده‌اند. اچ‌تی‌سی برای تبلت A100 تراشه Tiger T618 را درنظر گرفته که همان چیپ استفاده شده در گوشی‌های Axon 20 4G و Blade V30 است.

چیپست مذکور با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری ساخته شده و از هشت هسته‌ پردازشی بهره می‌برد که دو هسته Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز دارد. پردازشگر گرافیکی آن نیز MaliG52 است. این تراشه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و درگاه کارت حافظه هم دارد که از حداکثر ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت پشتیبانی می‌کند. این تبلت برای دسترسی به فناوری ۴G از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی تبلت A100 دوربین دوگانه دیده می‌شود که سنسور اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌اش ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز می‌تواند در تماس‌های ویدیویی کمک‌رسان باشد. جک هدفون، اسپیکرهای دوگانه و پورت USB-C از دیگر امکانات A100 محسوب می‌شوند. خوشبختانه شارژر در جعبه وجود دارد و می‌تواند باتری ۷ هزار میلی آمپر ساعتی را شارژ کند. سیستم عامل پیش فرض این تبلت اچ‌تی‌سی اندورید ۱۱ است.

تبلت A100 اچ‌تی‌سی در حال حاضر در دسترس قرار دارد و برچسب قیمتی ۲۷۳ دلار را به خود می‌بیند. هنوز مشخص نیست که این تبلت برای سایر بازارهای جهانی عرضه می‌شود یا خیر. ماه گذشته تبلت A100 در کنسول گوگل پلی دیده شده بود، بنابراین منتظر معرفی رسمی‌اش بودیم.

خروج از نسخه موبایل