سرور مجازی
رمز ارز

رشد بیش از ۳۰ درصدی این ارز در یک روز، آیا فرصت معاملاتی جذاب در راه است؟

رشد بیش از ۳۰ درصدی این ارز در یک روز، آیا فرصت معاملاتی جذاب در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال کامپوند (COMP) یک افزایش قابل توجه ۲۳ درصدی را در یک روز تجربه کرده است، اما این سوال مطرح می‌شود که آیا خریداران باید منتظر اصلاح قیمت باشند؟

قیمت کامپوند در ۲۶ سپتامبر به ۳۸.۲۴ دلار کاهش یافت، اما تا ۲۸ سپتامبر به ۵۰.۲۸ دلار رسید، که نشان‌دهنده یک حرکت صعودی چشمگیر ۳۱.۵ درصدی در کمتر از دو روز است.compound-rallies-23-within-a-day-should-buyers-await-a-retracemenدر حالی که ایده تداوم حرکت صعودی کامپوند ممکن است فریبنده باشد، اما ارزش آن را دارد که قبل از ورود به بازار، احتمال اصلاح قیمت را در نظر بگیریم.

حال سوال بعدی این است که قیمت کامپوند تا کجا ممکن است اصلاح شود و آیا چنین پیش‌بینی قابل قبول است؟ حرکت اخیر کامپوند بسیار شدید بود و باعث احتیاط معامله‌گران شد تا قربانی فومو، یا همان ترس از دست دادن موقعیت نشوند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

با نگاهی به نمودار ۴ ساعته، قابل توجه است که ۴۲.۹۲ دلار به عنوان بالاترین قیمت کامپوند در ۱۶ سپتامبر بوده است. علاوه بر این، شکل فیروزه‌ای نشان‌دهنده یک اوردر سفارش (Order Block) نزولی در نمودار روزانه است که از ۴۰.۶۸ دلار تا ۴۴.۴۴ دلار را شامل می‌شود.

هنگامی که کامپوند در ساعات اخیر از سطوح ۴۲.۹ و ۴۴.۴۴ دلار فراتر رفت، نشان داد که گاوهای بازار اختیار زیادی بر بازار داشتند. این عوامل نشان می‌دهند که ممکن است کامپوند به زودی فضایی برای فراتر رفتن از سطح ۵۰ دلار را داشته باشد.

با این حال، یک اصلاح مجدد قیمتی برای آزمایش مجدد اوردر بلاک سفارش نزولی، که اکنون به عنوان یک ناحیه سفارش صعودی عمل می‌کند، امکان‌پذیر است. این منطقه همزمان با شکاف ارزش منصفانه در نمودار ۴ ساعته از ۴۱.۷۹ دلار به ۴۲.۹۴ دلار است که در صورت وقوع چنین اصلاح قیمتی، فرصت خرید جذابی را ارائه می‌دهد.

معامله گران همچنین باید مراقب سطح مقاومتی ۵۱.۹ دلار باشند. اگر در روزهای آینده، کامپوند در شکست این سطح مقاومتی ناتوان باشد، معامله‌گران می‌توانند از سطوح اصلاحی فیبوناچی برای برنامه‌ریزی موقعیت‌های خرید خود استفاده کنند.

علاوه بر این، شکست ناحیه ۴۴.۴۴ دلار منجر به افزایش قابل توجه تعداد معاملات باز (Open Interest) کامپوند شد، و این نرخ از ۲۵.۵ میلیون دلار به ۴۶ میلیون دلار افزایش یافت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا