نماد سایت مجله خبری دیتاسنتر من

پکیج پورتال ویژه مدارس

در این پکیج (پکیج پورتال ویژه مدارس) به پیشنهاد ویژه فاماسرور برای مدارس و محتویان آن میپردازیم.

سرفصل ها

طراحی سایت مدارس

از زمانی که اپیدمی کرونا بوجود آمده مشکلات زیادی برای کسب و کارها و مدارس بوجود آمده که اصلی ترین آنها عدم امکان حضور دانش آموز در مدرسه میباشد که عدم آشنایی دانش آموز به اینترنت و همینطور در برخی از مناطق عدم تسلط کافی مدرس و مدیریت دانش آموزان در مدرسه کار را دشوارتر میکنم.

در سال اخری که شاهد موارد مختلفی از شیوع و قرنطینه مردم بودیم خیلی از عزیزان امکان حضور در جلسات آموزشی یا دانشگاه و مدرسه را نداشتند و همین امر موجب میشد تا با توجه به نبود امکانات و هزینه های بالا طراحی اتوماسیون و سایت و نداشتن سرور بیگ بلوباتن خیلی از دانش آموزان و دبیران عزیز مجبور به تدریس با روشهای غیر اصولی مانند تماس تصویری و رگوهی در پیام رسان ها , ایجاد کانال و گروه در پیام رسان ها و اجاره اتاق آموزشی که با مشکلاتی مواجه هستند , شوند.

طراحی پورتال آموزشی مدرسه

در این پکیج ما اقدام به طراحی سایت برای مدرسه ها چه در مناطق محروم و چه در کلانشهر ها نموده ایم که امکانات اتصال بیگ بلو باتن به سایت مدرسه هم یکی از بلد ترین گزینه این مجموعه میباشد.

این سایت و اسکریپت آموزشی مدرسه توسط همکاران دیگر برنامه نویسی و تهیه شده است و ما صرفا این محصولات را گردآوری نموده ایم و مجموعه کامل را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

در این مجموعه شامل طراحی سایت مخصوص مدارس , پورتال مدیران و دبیران , پورتال دانش آموز و اولیا , سرور بیگ بلو باتن و… میباشد که در زیر به آنها میپردازیم.

پکیج پورتال ویژه مدارس

امکانات پکیج طراحی سایت مدرسه

ویژگیهای کلیدی سامانه (مدیر) :

ویژگیهای کلیدی سامانه (دبیر) :

ویژگیهای کلیدی سامانه (دانش آموز) :

موارد فوق بخشی از امکانات مهم این مجموعه بود که در ویدیو زیر به معرفی اجمالی آن میپردازیم و به موارد دیگر موجود در پکیج پورتال ویژه مدارس میپردازیم.

https://famaserver.com/wp-content/uploads/2021/09/school%20famaserver.mp4https://famaserver.com/wp-content/uploads/2021/09/school%20famaserver.mp4?_=1

همانطور که مشاهده کردید این شمای کلی از محیط پورتال مدرسه است.

مجموعه دریافتی پکیج پورتال ویژه مدارس

۱- طراحی سایت مدرسه

۲- پورتال داخلی مدیر , دبیر , دانش آموز و اولیا

۳- دامنه .ir

۴-هاست cpanel ایران

۵- سرور بیگ بلو باتن اختصاصی

لازم بذکر میباشد که هزینه اولیه این سرویس مبلغ ۴ میلیون تومان میباشد و از ماه دوم صرفا هزینه تمدید سرور اختصاصی بیگ بلو باتن پرداخت میگردد.

در این سرویس از سرور اختصاصی بیگ بلوباتن بیگ اقتصادی ۱ استفاده شده است که ظرفیت همزمان ۱ الی ۲۰۰ کاربر بصورت همزمان را دارا میباشد.

برای تهیه و طراحی سایت مدرسه و سرور بیگ بلوباتن میتوانید از طریق زیر اقدام به خرید نمایید:

۱- تماس و هماهنگی با تیم فروش ( ۶۵۵۳۴۱۳۰-۰۲۱)

۲- خرید از لینک : https://famaserver.com/package/school

مقاله اصلی

خروج از نسخه موبایل