سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید بی ام و سری ۵ برقی منتشر شد

نسل فعلی بی ام و سری ۵ پس از ۷ سال تولید در سال ۲۰۲۴ با نسل جدید آن جایگزین خواهد شد و حال تصاویر جاسوسی جدیدی از نسل جدید با پوشش مخفی شونده شکار شده است.

با توجه به تصاویر انتظار یک زبان طراحی جدید و خاص را برای نسل جدید سری ۵ داریم. به نظر می‌رسد که ۲ مدل که تصاویر آنها منتشر شده است مدل پلاگین هیبریدی و تمام برقی سری ۵ با نام i5 باشد.

در حال حاضر بی ام و دو مدل iX و i4 را را عرضه کرده است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ برابر با ۷ محصول تمام برقی را به بازار عرضه کند.

از مهم ترین محصولاتی که به صورت تمام برقی تولید خواهند شد می‌توان به نسل بعدی سری ۷، نسل فعلی سری ۳ و کراس اور X1 اشاره کرد.

به احتمال زیاد نسل بعدی سری ۵ از پلت فرم CLAR بی ام و استفاده کند که امکان تولید محصولات تمام برقی و هیبریدی را ممکن می‌سازد.

در نتیجه انتظار می‌رود که بی ام و i5 به صورت محور متحرک عقب و چهارچرخ متحرک عرضه شود.

حداکثر قدرت تولیدی در مدل i5 eDrive40 برابر با ۳۳۵ اسب بخار خواهد بود و حداکثر قدرت مدل i5 M50 xDrive نیز برابر با ۵۳۶ اسب بخار است.

بی ام و i4 در حال حاضر از بسته باتری به ظرفیت ۸۰.۷KWh بهره می‌برد که قابلیت شارژ با خروجی ۲۱۹kw را دارد.

حداکثر برد حرکتی آن نیز برابر با ۴۱۰ تا ۵۹۰ کیلومتر است.

انتظار می‌رود که مدل های پرچمدار سری M به صورت هیبریدی عرضه شوند.

با توجه به تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که بی ام و نسل جدید سری ۵ را با جلو پنجره افقی عرضه کند و خبری از جلو پنجره عمودی به کار رفته در مدل های M3 و M4 نخواهد بود.

همچنین زاویه ستون های عقب و صندوق نیز نگارنده را به یاد نسل جدید پژو ۵۰۸ می‌اندازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا