سرور مجازی
فضای مجازی

ثبت 7 رکورد جدید تولید در مجتمع فولاد صنعت بناب

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که اواخر خرداد در تهران برگزار شد، مجتمع فولاد صنعت بناب موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد.
ثبت 7 رکورد جدید تولید ماهانه در خطوط مجتمع فولاد صنعت بناب شامل رکورد تولید ماهانه در مجموع ذوب و نورد 106 هزار و 280 تن در کل خطوط مجتمع در اردیبهشت ماه صورت گرفته و از بدو تاسیس بی‌سابقه بوده است. از این میزان تولید ماهانه 19 هزار و 934 تن در خط 2 نورد شاهین، 32 هزار و 189 تن در خطوط نورد سهند، ماهانه 62 هزار و 195 تن در کل خطوط نورد و تولید ماهانه 28 هزار و 586 تن در ذوب شاهین، 15 هزار و 499 تن در ذوب شهریار و در مجموع خطوط تولید ماهانه 44 هزار و 85 تن در خطوط ذوب در اردیبهشت ماه از بدو تاسیس این مجموعه فولادی بی‌سابقه بوده است.
انسجام بخشی به تولید و تامین مواد اولیه، اقلام مصرفی، اصلاح زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف و حرکت با نیاز روز در بهره‌مندی از دانش و توان داخلی در دستور کار مدیریت مجموعه قرار گرفته که با نگرش رشد و توسعه همزمان در بخش‌های مختلف مجموعه در حال انجام است و با اولویت قراردادن امور کارکنان اعم از مسایل رفاهی و آموزشی، صورت می‌پذیرد.
نگاه ویژه به بازار مصرف داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی برای رسیدن به سهم بیشتر از بازار مصرف کشور و همچنین افزایش میزان صادرات و توسعه بازار در کشورهای عربی، حاشیه خزر و ایجاد بازارهای صادراتی جدید از اهداف پیش رو خواهد بود .
مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروی متعهد، متخصص و دانش و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و فعال‌ترین مجموعه‌های فولادی کشور است که محصولات فولادی خود را با کیفیت بالا روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا