سرور مجازی
اقتصادی

قیمت روبل، امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱/ تحریم‌های جدید علیه روسیه منتفی نیست

به گزارش دیتاسنتر من، بر اساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه، قیمت روبل امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ نوساناتی دارد. نرخ روبل در لحظه تنظیم این خبر ۴۹۸ تومان است. بیشترین قیمت روز هم ۵۰۶ و پایین‌ترین قیمت آن ۴۹۸ تومان بوده است.

همچنین متوسط قیمت ارز ملی روسیه در سایت کانون صرافان ایران، ۳۸۰ تومان اعلام شده است. بانک مرکزی قیمت روبل را افزایشی و ۶۶۸ تومان اعلام کرده.

ماکرون: تحریم‌های جدید علیه روسیه منتفی نیست

رئیس جمهور فرانسه معتقد است احتمال تحریم های بیشتر علیه روسیه در هفته های آتی دور از ذهن نیست.

به نقل از مهر، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه امروز سه شنبه احتمال وضع تحریم های بیشتر علیه روسیه را در هفته های آتی بعید ندانست.

ماکرون پس از نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل درجمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که در روزها و هفته های آینده بر سر صدور مجوز صادرات بیشتر مواد غذایی از اوکراین با روسیه توافق حاصل شود.

رئیس جمهور فرانسه همچنین مذاکرات اخیر میان روسای جمهور روسیه و ترکیه بر سر همین موضوع را مثبت ارزیابی کرد و گفت امیدوارم طی چند روز یا هفته آینده حل این وضعیت ممکن شود.

ماکرون با اشاره به گفتگوی تلفنی مشترک اخیر خود با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و« اولاف شولز» صدراعظم آلمان تصریح کرد: باید تضمین های امنیتی به اوکراینی ها داده شود تا کشتی های آنها مورد حمله قرار نگیرند. ما اکنون در انتظار پاسخ روسیه در این مورد هستیم و با دبیرکل سازمان ملل نیز در ارتباط هستیم.

رئیس جمهور فرانسه در حالی باز هم از تحریم های بیشتر علیه روسیه می گوید، که هنوز ۲۴ ساعت از وضع بسته ششم تحریمی بروکسل علیه مسکو نگذشته است.

«شارل میشل»، رئیس شورای اروپا بامداد سه شنبه اعلام کرد: «پس از هفته‌ها اختلاف نظر و مذاکرات پی در پی، اتحادیه اروپا با ششمین بسته تحریمی ضد روسیه موافقت کرده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا