سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

معرفی اپلیکیشن «عکسوت»؛ سفارش چاپ عکس آنلاین به صورت اختصاصی بر روی محصولات متنوع

چاپ عکس به صورت آنلاین پدیده چندان جدیدی نیست و وب سایت‌های داخلی مختلف در این زمینه فعال هستند؛ اما اپلیکیشن‌های مخصوص برای انجام چنین فرآیندی می‌توانند مسیر ثبت سفارش را برای بسیاری از کاربران آسان‌تر کنند که «عکسوت» یکی از آن‌ها به شمار می‌رود.

با بهترین ابزار سازنده کادر و حاشیه عکس آشنا شوید

معرفی اپلیکیشن متن نگار؛ دستیار حرفه‌ای ساخت عکس‌نوشته

معرفی اپ TouchRetouch؛ حذف‌کننده حرفه‌ای افراد و اشیاء ناخواسته از تصاویر

اپ عکسوت با بیش از ۲۰ هزار دانلود در کافه بازار، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های چاپ آنلاین عکس محسوب می‌شود و امتیاز بسیار مناسب ۴.۵ را از سوی کاربران دریافت کرده است.

صفحه اصلی برنامه به صورت تعاملی توسعه یافته است و کاربران می‌توانند با لمس المان‌ها اقدام به جابه‌جایی و رنگ آمیزی آن‌ها کنند. در صورت رنگ کردن تمامی المان‌ها، اپلیکیشن شانس شرکت در قرعه‌کشی و دریافت جایزه را می‌دهد. همچنین پس از ثبت نام اولیه و تکمیل مشخصات فردی، چاپ رایگان ۵ عکس ۱۰ در ۱۵ از سوی عکسوت هدیه داده می شود که با رفتن به تب پروفایل امکان استفاده از آن‌ها فراهم می‌شود.

در تب خانه گزینه‌ای برای ثبت سفارش وجود ندارد؛ در واقع با چشم‌پوشی از نوار ابزار پایینی، هیچ امکان خاصی به جز کلید پشتیبانی آنلاین در صفحه خانه دیده نمی‌شود و این صفحه بیشتر نمایشی به نظر می‌رسد. برای شروع ثبت سفارش پس از ثبت نام در عکسوت، باید به تب محصولات رجوع کرد. در بخش گفته شده خدمات مختلفی مانند چاپ عکس، چاپ روی تخته شاسی، قاب عکس، ماگ، مگنت، پولاروید، تقویم، آلبوم عکس، کتاب عکس، نی‌نی‌ نامه و محصولات دکوری مثل ریسه رویاها، چارچوب خاطرات و عکس آویز دیده می شود.

با انتخاب گزینه «چاپ عکس»، نرخ چاپ برای اندازه‌های گوناگون نمایش داده می‌شود. کوچک‌ترین اندازه ارائه شده ۱۰ در ۱۰ و بزرگ‌ترین ۳۰ در ۴۰ (سانتی‌متر) است. عکسوت برای چاپ هر تصویر در ابعاد ۱۰ در ۱۵ که قطعی رایج محسوب می‌شود، مبلغ ۳۷۰۰ تومان دریافت می‌کند که از سایر رقبای مطرح در این حوزه نسبتا پایین‌تر است.

پس از انتخاب اندازه مد نظر، می‌توان به صفحه انتخاب تصاویر منتقل شد. با لمس گزینه «افزودن عکس» می‌توان به تصاویر موجود در گالری دستگاه دسترسی داشت؛ اما قبل از آن باید مجوز دسترسی اپلیکیشن به حافظه داخلی موبایل صادر شود. ابزار برش برای حذف حاشیه‌های اضافی هر فایل در کنار گزینه چرخش فریم توسط اپ ارائه شده است ولی توصیه می‌شود کاربران قبل از انتخاب تصویر به کمک سایر عناوین ویرایش عکس، اقدام به اعمال تغییرات دلخواه خود کنند. اگر رزولوشن تصویر از حد مشخصی پایین‌تر باشد، پیام خطایی مبنی بر نامناسب بودن کیفیت عکس نمایش داده می‌شود. حجم تصاویر هم باید کمتر از ۱۰ مگابایت باشد.

در پایین هر عکس گزینه‌ای برای چاپ به صورت مات یا براق دیده می‌شود. با رفتن به مرحله بعدی، کاربر می‌تواند سبد خرید خود را مشاهده کند. برای نهایی کردن خرید باید گزینه «ثبت سفارش» را لمس کرد. در صفحه نهایی فیلدهای مورد نیاز برای وارد کردن آدرس و کد تخفیف به همراه خلاصه‌ای از فاکتور خرید قرار داده شده است. صفحه گفته شده یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های اپلیکیشن از نظر بصری محسوب می‌شود که توانسته است روند وارد کردن اطلاعات را کمی جذاب‌تر کند.

عکسوت بیش از ۳۰۰ طرح گرافیکی آماده با موضوعات مناسبتی ملی و جهانی را هم دارد که امکان انتخاب و دیده شدن عکس مخاطب قبل از پروسه چاپ هم برایشان در نظر گرفته شده. این یکی از مزایای رقابتی این سرویس در بازار داخلی به شمار می‌رود.

رابط کاربری اپلیکیشن عکسوت جذابیت لازم را به همراه دارد و پیچیدگی چندانی در استفاده از خدمات آن دیده نمی‌شود. کاربران می‌توانند به آسانی اقدام به سفارش چاپ عکس یا سایر محصولات کنند تا دیگر نیازی به مراجعه حضوری به چاپخانه نداشته باشند. عکسوت ادعا دارد که تصاویر آپلود شده روی سرورها از سوی کاربران، پس از چاپ حذف خواهد شد و مراحل چاپ عکس‌ها هم کاملاً توسط پرسنل خانم صورت می‌گیرد.

افراد می‌توانند با دعوت هر یک از دوستان خود به کمک کد معرف، یک چاپ عکس رایگان جایزه بگیرند و با اولین خرید از سوی فرد دعوت شده، پنج چاپ رایگان دیگر را هم دریافت کنند. همچنین هزینه ارسال از سفارش‌های بالای ۲۸۰ هزار تومان دریافت نمی‌شود. اگر تصاویر مورد نظر خود را روی رایانه ذخیره کردید یا امکان دسترسی به اپلیکیشن عکسوت را ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت آن از سرویس تحت وب چاپ عکس استفاده کنید که اساس کار مشابهی با اپلیکیشن دارد. ارائه خدمات در وب سایت axsoot.com علاوه بر اپلیکیشن، امری بسیار پسندیده است که امیدواریم توسط توسعه‌دهندگان داخلی بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

یکی از دلایل شکل‌گیری عکسوت، جلوگیری از حذف یا گم شدن عکس‌ها و خاطرات کاربران است. خرابی هارد یا حافظه داخلی موبایل مشکل رایجی است که به از دست رفتن اطلاعات از جمله تصاویر منتهی می‌شود؛ اما چاپ عکس‌ها به روی کاغذ مخصوص به روش فتوشیمی می‌تواند ماندگاری صد ساله آن‌ها را تضمین کند. همچنین چاپ عکس‌ها می‌تواند ایده خوبی برای هدیه و یادگاری باشد که با ظهور دوربین‌های دیجیتال و گوشی‌های هوشمند به حاشیه رانده شده است.

با این حساب اگر تمایل دارید عکس هایتان را با چاپ جاودانه کنید، سرویس عکسوت احتمالا بتواند یکی از گزینه هایتان برای این کار باشد.

 عکسوت - چاپ عکس آنلاین

  • عکسوت – چاپ عکس آنلاین
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Pixel Group
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۴ مگابایت

دانلود کافه‌بازار مایکت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا