سرور مجازی
فضای مجازی

کشف میدان بزرگ گازی در روسیه

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، شرکت دولتی روس‌نفت Rosneft روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که شرکت تابعه آن تاس-یوریاخ نفت تگازودوبیچا Taas-Yuryakh Nefttegazodobycha، یک میدان بزرگ میعانات گازی در جمهوری ساخا (یاکوتیا) با ذخایر بیش از 40 میلیارد متر مکعب گاز و بیش از 2 میلیون تن میعانات گازی کشف کرده است.

براساس این بیانیه، این ذخایر مواد اولیه در تراز ذخایر کمیسیون دولتی روسیه قرار گرفته است. این میدان گازی جدید کدرگینسکویه Kederginskoye نامگذاری شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: به عنوان بخشی از فعالیت های اکتشافی، یک مدل زمین شناسی منطقه ای ایجاد شد، پتانسیل منابع مورد ارزیابی قرار گرفت، بررسی های لرزه ای این میدان انجام شد و همچنین پردازش و تفسیر داده های لرزه ای با فن آوری بالا صورت گرفت.

کشف یک میدان گازی بزرگ در روسیه

شرکت تاس-یوریاخ نفت تگازودوبیچا در ده منطقه دارای مجوز واقع در یاکوتیا فعالیت می کند. این شرکت در حال توسعه بلوک مرکزی و منطقه دارای مجوز کورونگسکی Kurungsky از میدان نفتی و میعانات گازی سردنبوتوبینسکویه Srednebotuobinskoye است. این میدان یکی از بزرگترین دارایی های شرکت روس نفت در سیبری شرقی است.

بر اساس این گزارش، در مدت سه سال، این شرکت چهار میدان کشف کرده است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا