سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

معرفی اپلیکیشن لینگوگیم؛ بازی و زبان‌آموزی

در قرن بیست و یکم متدهای زبان‌آموزی متفاوتی وجود دارند که هر کس با توجه به توانایی‌های خود و شرایط به خصوصش به سراغ یکی از این روش‌ها می‌رود اما بدون شک استفاده از اپ‌های موبایلی مثل اپلیکیشن لینگوگیم یکی از محبوب‌ترین روش‌های فعلی است.

اپلیکیشن‌های زبان‌آموزی هم تنوع زیادی دارند و هر کدام از یک روش به خصوص استفاده می‌کنند. روش مورد استفاده در اپلیکیشن لینگوگیم ترکیب روند آموزش با بازی و رقابت است که کمک می‌کند مشکل همیشگی انگیزه در زبان‌آموزان کم‌رنگ‌تر شود.

اپلیکیشن لینگوگیم از چند بخش تشکیل شده که هر کدام از روش متفاوتی استفاده می‌کنند. اولین بخش، بخش لغت است که بیش از ۵۰۰۰ مرحله و ۴۰۰۰ لغت را پوشش می‌دهد. در این بخش ابتدا تعدادی لغت همراه با معنی و تصویر به کاربران نمایش داده می‌شود و شما باید سعی کنید این کلمات را یاد بگیرید.

پس از این که کلمات را یاد گرفتید، با چند روش مختلف از شما سوال می‌شود و باید در طی مدت زمان مشخصی به سوالات پاسخ بدهید. در ازای پاسخ دادن به سوالات امتیاز دریافت می‌کنید که در حساب کاربری شما ثبت می‌شوند و بر اساس آن‌ها رده‌بندی می‌شوید.

علاوه بر لغات، یک بخش مکالمه هم وجود دارد که در آن جملات به همراه معانی آن‌ها به شما نمایش داده می‌شوند و باید معنی درست را انتخاب کنید یا جمله‌ای که می‌شنوید را کامل کنید. این بخش به تفکیک موضوعات مختلف طراحی شده است و بیش از ۱۰۰ موضوع مختلف را پوشش می‌دهد.

علاوه بر این، بازی‌های دونفره، حذفی و گروهی هم در اپلیکیشن لینگوگیم گنجانده شده‌اند که اگر بتوانید امتیاز بالایی به دست بیاورید جایزه دریافت می‌کنید. در حقیقت اگر جزو نفرات اول تا سوم رده‌بندی باشید، سکه و الماس دریافت می‌کنید و اگر صرفا توانسته باشید در جدول بمانید تعداد مشخصی سکه نصیبتان می‌شود.

اپلیکیشن لینگوگیم یک بخش گفتگوی گروهی هم دارد که کاربران می‌توانند در آن سوالات خود را مطرح کنند و از بقیه‌ی کاربران جواب دریافت کنند یا در بخش انگلیسی مکالمات روزمره‌ی خود را تمرین کنند.

از نظر طراحی، تنوع و محتوای آموزشی سازندگان این اپ رضایت‌بخش عمل کرده‌اند اما پاشنه آشیل این مجموعه نبودن امکان تعیین سطح است. تمرینات از سطح پایین شروع می‌شوند که باعث می‌شود کاربران سطح متوسط و بالاتر عملا نتوانند از اپ استفاده کنند.

ورود به مراحل مختلف نیاز به سکه دارد و اگر سکه‌های بیشتری می‌خواهید می‌توانید از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای استفاده کنید. از طرفی هم تعداد مراحل و بازی‌هایی که در روز می‌توانید بگذرانید محدود هستند و اگر می‌خواهید این تعداد را بیشتر کنید باید اشتراک کاربری بخرید.

قیمت اشتراک کاربری بین ۳۰ تا ۹۰ هزار تومن است که اگر کاربر دائم باشید قیمت مناسبی دارد. طراحی محیط اپلیکیشن و رابط کاربری به خوبی انجام شده و به صورت کلی هم اپ در حال آپدیت است و احتمالا ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه خواهند شد.

اگر می‌خواهید زبان‌آموزی را با ترکیب بازی و رقابت ترجمه کنید، اپلیکیشن لینگوگیم عنوان مناسبی است اما به یاد داشته باشید که اگر سطح زبان انگلیسی متوسط یا بالاتر دارید احتمالا لغات و موضوعات مکالمه برای شما ساده خواهند بود. برای دانلود اپ می‌توانید از لینک انتهای مطلب استفاده کنید.

 لینگوگیم

  • لینگوگیم
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای
  • سازنده: گروه آموزشی بهنیا
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۱۶ مگابایت

دانلود کافه‌بازار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا