سرور مجازی
رمز ارز

ارسال بیش از ۳۰ میلیون XRP به یک صرافی توسط ریپل! علت این جابه‌جایی چه بود؟

ارسال بیش از ۳۰ میلیون XRP به یک صرافی توسط ریپل! علت این جابه‌جایی چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

غول فین‌تک ریپل همچنان مقادیر زیادی از توکن XRP را به یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در اروپا ارسال می‌کند.
به گزارش پلتفرم ردیابی ویل آلرت (Whale Alert)، در ۲۴ ساعت گذشته، یک کیف پول ناشناس در مجموع ۳۰،۲۰۰،۰۰۰ واحد ریپل (XRP) را به صرافی بیت استمپ (Bitstamp) ارسال کرده است. این انتقال در حالی اتفاق افتاده که قیمت XRP طی هفته گذشته بهبودی ملایمی را نشان داده و از روز پنج‌شنبه ۱۲ اکتبر، نزدیک به ۳٫۵ درصد رشد داشته است.
در همین حال، پلتفرم تحلیلی بیت هامپ (Bithomp) فاش کرده که تراکنش مذکور در واقع توسط کیف پولی مرتبط با شرکت ریپل لبز انجام شده است. به گزارش این پلتفرم، این کیف پول ریپل طی دو ماه گذشته، هر هفته ۲۹ میلیون تا ۳۰ میلیون XRP را به صرافی‌های بیت استمپ و بیتسو (Bitso)، ارسال کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

لازم به ذکر است که این دو پلتفرم معاملاتی با غول فین‌تک ریپل در رابطه با سرویس پرداخت این شرکت همکاری می‌کنند. در این سرویس، از XRP برای انجام پرداخت‌های برون مرزی استفاده می‌شود.
در همین حال، پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نیز گزارش داده که نهنگ‌ها و کوسه‌های ریپل همچنان در حال انباشت این ارز دیجیتال هستند. به گزارش این پلتفرم، کیف پول‌های با موجودی ۱۰۰ هزار تا ۱۰۰ میلیون XRP، در یک سال گذشته، نزدیک به یک میلیارد دلار از این ارز دیجیتال را انباشت کرده‌اند. ارزش موجودی XRP این آدرس‌ها اکنون به حدود ۸ میلیارد دلار می‌رسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا