سرور مجازی
zoomit

اپل هنوز درمورد ابعاد و فناوری نمایشگر آیفون SE 4 تصمیم‌گیری نکرده است

اپل درحال‌حاضر سومین نسل آیفون SE را نیز عرضه کرده است و شایعات مروبط به مدل بعدی این گوشی از مدتی قبل آغاز شده‌اند. درحالی‌که در برخی از گزارش‌های قبلی، ادعاهایی درمورد تغییرات روی آیفون SE 4 مطرح شده بود، اما به‌نظر می‌رسد بحث درمورد مشخصات نمایشگر این دستگاه همچنان ادامه دارد.

راس یانگ، از تحلیل‌گران نام‌آشنای زنجیره‌ی تأمین‌کنندگان نمایشگر با انتشار یک توییت برای دنبال‌کنندگان حساب کاربری خود اعلام کرد زمزمه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند اپل هنوز مشخصات صفحه‌نمایش آیفون SE 4 را نهایی نکرده است. یانگ معتقد است که غول فناوری مستقر در کوپرتینو درحال بررسی استفاده از نمایشگر ۶٫۱ اینچی OLED از دو تأمین‌کننده‌ و همچنین نمایشگرهای ۵٫۷ تا ۶٫۱ اینچی LCD از دو تأمین‌کننده‌ی دیگر است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • حجم تولید آیفون در کارخانه بزرگ چین احتمالاً ۳۰ درصد افت می‌کند
  • آیفون ۱۵ پرو احتمالاً با «دکمه‌های غیرمتحرک» ساخته می‌شود

اپل‌اینسایدر می‌نویسد، استقاده از پنل‌های OLED در آيفون SE باعث می‌شود این دستگاه ازنظر فناوری نمایشگر، با مدل‌های دیگر جدیدترین نسل آیفون مطابقت داشته باشد. اگرچه استفاده از فناوری OLED به افزایش کیفیت صفحه‌نمایش کمک می‌کند، اما مطمئناً قیمت این نوع نمایشگرها نسبت به صفحه‌نمایش‌های LCD بیشتر است که این موضوع می‌تواند منجر به افزایش برچسب قیمت آیفون SE بعدی شود.

از مدتی قبل چندین خبر و گزارش درمورد ابعاد نمایشگر آیفون SE 4 منتشر شده است. یانگ قبلاً درسال ۲۰۲۱ اشاره کرده بود که صفحه‌نمایش این گوشی از نوع LCD و ابعاد آن در محدوده‌ی ۵٫۷ تا ۶٫۱ اینچ خواهد بود. وی در ۹ اکتبر اعلام کرد نمایشگر این دستگاه ۶٫۱ اینچی خواهد بود که بالای آن مثل آیفون‌های چندسال اخیر و مدل‌های غیر پرو سری آیفون ۱۴، از بریدگی بهره خواهد برد.

در برخی دیگر از شایعات مرتبط با آیفون SE 4 می‌توان به احتمال استفاده از جزیره‌ی پویا (Dynamic Island) اشاره کرد. طبق پیش‌بینی مینگ‌‌چی کو در دسامبر ۲۰۲۱، چهارمین نسل آیفون SE در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. این درحالی‌ است که برخی دیگر از تحلیل‌گران در آگوست ۲۰۲۲ اعلام کردند که طراحی کلی این گوشی هوشمند می‌تواند شبیه آیفون XR باشد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا