سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

قیمت جدید سایپا ۱۵۱ آپشنال اعلام شد

سایپا ۱۵۱ آپشنال یک وانت سبک وزن ۹۰۰ کیلوگرمی است که توانایی حمل ۵۰۰ کیلوگرم بار را دارد. این وانت تشابهات زیادی با محصولات خانواده پراید دارد اما به دلیل تغییر کاربری تغییراتی در سیستم فنربندی عقب و سیستم انتقال قدرت آن صورت پذیرفته است. از جمله رقبای این محصول می‌توان به وانت آریسان اشاره کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر آخرین اخبار پیرامون وانت سایپا ۱۵۱ آپشنال:

اعلام قیمت جدید سایپا ۱۵۱ آپشنال از سوی سایپا [به روز رسانی] – مهر ۱۴۰۰

قیمت جدید وانت پراید آپشنال در مهرماه ۱۴۰۰ از سوی گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

قیمت پراید ۱۵۱ آپشنال سایپا مهر ۱۴۰۰

معرفی و مشخصات کامل وانت پراید ۱۵۱ آپشنال [به روز رسانی] – اردیبهشت ۹۹

وانت پراید ۱۵۱ محصولی از پلتفرم x100 است که در گروه خودروهای تجاری سایپا قرار دارد. وانت سایپا ۱۵۱، با موتور جدید یورو ۴ توانی معادل ۷۱ اسب‌بخار تولید می‌کند.

این خودرو محصولی کارا برای حمل‌و‌نقل‌های سبک شهری تا سقف ۵۰۰ کیلوگرم محسوب می‌شود و با توجه به امکاناتی نظیر راحتی کابین راننده، ارگونومی صندلی‌ها و سیستم تهویه مطبوع، مناسب و متمایز برای حمل‌بار است.

مشخصات پراید 151 آپشنال ساپیامشخصات فنی سایپا وانت پراید آپشنال ۱۵۱امکانات رفاهی و ایمنی پراید 151 آپشنال سایپاوانت پراید آپشنالامکانات پراید 151 آپشنال سایپا

قیمت قطعی سایپا ۱۵۱ آپشنال مشخص شد [به روز رسانی] – ۱۳۹۹

با ارسال دعوتنامه تسویه حساب برای کسانی که خودرو سایپا ۱۵۱ آپشنال را پیش خرید کرده بودند، قیمت قطعی این خودرو نیز مشخص شد. عرضه این خودرو در ادامه رویکرد جدید خودروسازان در راستای افزایش نامحسوس قیمت ها ارزیابی می شود.

به عبارت دیگر در شرایطی که دولت و مراجع قانونی مجوز لازم برای افزایش قیمت خودروهای تولید داخل را صادر نمی کنند، شرکت های خودروسازی بزرگ کشور تصمیم گرفته اند تا با افزایش آپشن های رفاهی نظیر مانیتور، دوربین دنده عقب و …سطح جدیدی از قیمت را برای محصولات خود تعریف نمایند تا بدین ترتیب از میزان ضرر و زیان خود بر روی قیمت تک فروشی بکاهند.

قیمت سایپا ۱۵۱ آپشنال ۱۳۹۹

همان طور که می دانید سایپا ۱۵۱ (سایپا کارا – پراید وانت) – Saipa 151 Saipa Kara – Pride picku ) بر روی پلتفرم پراید ساخته شده است. نیمه ی جلویی ۱۵۱ کاملا مشابه سایپا ۱۳۱ است. این وانت سبک وزن تنها ۹۰۰ کیلوگرم وزن دارد و به جهت تغییر کاربری آن (نسبت به سایر پراید ها) شامل تغییراتی در سیستم فنربندی عقب و سیستم انتقال قدرت شده است. جدی ترین رقیب سایپا ۱۵۱ را می توان باردو (پیکان وانت) دانست. پس از توقف تولید باردو، حالا آریسان در مقابل ۱۵۱ قرار می گیرد. ۱۵۱ ظرفیت حمل بار تا ۵۰۰ کیلوگرم را داراست.

متاسفانه هنوز شرکت سایپا امکانات جانبی خودرو ۱۵۱ آپشنال را اعلام نکرده و اطلاعات کاملی هنوز در دسترس نیست. با این وجود اما برخی از منابع افزوده شدن آپشن های نه چندان گران قیمتی نظیر مانیتور، دوربین دنده عقب و رهیاب ماهواره ای را بر روی این خودرو تایید می نمایند.

سایپا ۱۵۱ آپشنال

گفتنی است چندی قبل نیز خبری مبتنی بر عرضه وانت زامیاد آپشنال در رسانه ها مطرح شده بود که آپشن های عجیبی نظیر کولر و فرمان هیدرولیک و گارد محافظ جلو را افزون بر نسخه ساده ارائه می کرد.

جالب تر آنکه تولید هر دو این خودروهای وانت – در کنار وانت کارا (مزدای سابق) در شرایطی انجام می شود که مساله غیر استاندارد بودن خودروهای تولیدی کشور براساس استاندارد ۸۵ گانه همچنان مطرح است و خروج پراید ۱۳۲ و ۱۱۱ از خط تولید نهایی شده است، اما در مقابل هیچ پایانی برای تولید خودروهای وانت بسیاری قدیمی در کشور قابل تصور نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا