سرور مجازی
اینترنت

«Google Messages» از «واتساپ» کپی‌بردای کرد

«Google Messages» از «واتساپ» کپی‌بردای کرد

به گزارش یک منبع آگاه با نام AssembleDebug، رشته کدهایی در اپلیکیشن Google Messages دیده شده است که نشان می‌دهد این برنامه از شماره موبایل و اکانت شما استفاده خواهد کرد تا دسترسی مشترک به پیامک‌ها و چت‌های RCS روی چند دستگاه مختلف را فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

توضیحات شرکت ارتباطات زیرساخت درباره اختلال اینترنت

دومین شب اختلال گسترده در اینترنت ایران

با توجه به اینکه چت‌های RCS به شماره موبایل شما متصل هستند، این سازوکار منطقی و پیاده‌سازی آن آسان خواهد بود. برای فعال‌سازی این ویژگی کافی است گوگل هویت شما را تأیید کند.

زمانی که این قابلیت فعال شد، می‌توانید از Google Messages روی چند دستگاه استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید این برنامه را روی گوشی دوم یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید و روی هر سه دستگاه به پیام‌ها دسترسی داشته باشید.

«Google Messages» از «واتساپ» کپی‌بردای کرد

Google Messages در مسیر پیام‌رسان‌ها حرکت می‌کند؟

این رویکرد شبیه قابلیتی است که در واتس‌اپ یا تلگرام هم وجود دارد. بااین‌حال، هنوز دقیقاً مشخص نیست که شرایط استفاده از این ویژگی در Google Messages چگونه خواهد بود و آیا محدودیتی در تعداد دستگاه‌های متصل به یک اکانت وجود خواهد داشت یا خیر. برای نمونه، واتس‌اپ درحال‌حاضر تنها به شما اجازه می‌دهد که چهار دستگاه را به‌طور هم‌زمان به یک اکانت وصل کنید.

افزون‌براین، مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و اینکه آیا این شرکت با عرضه اندروید ۱۴ این قابلیت را ارائه می‌کند یا هم‌زمان با رونمایی پیکسل ۸ باید منتظر این ویژگی باشیم؟

بااین‌حال، احتمالاً مدت زیادی طول نمی‌کشد تا جزئیات بیشتری دراین‌باره منتشر شود. نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ آیا چنین امکانی شما را ترغیب خواهد کرد تا از Google Messages به‌عنوان اپ اصلی پیامک‌های خود استفاده کنید؟

227323

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا