سرور مجازی
فضای مجازی

عضو کمیسیون صنایع مجلس: خاندوزی بهترین گزینه برای تصدی وزارت اقتصاد است

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نام سید احسان خاندوزی، در فهرست وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی به مجلس، به‌عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی به چشم می‌خورد. وی پژوهشگر و سیاستمدار اصولگرای ایرانی و عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است. خاندوزی در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نفر هفتم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از استان تهران به مجلس راه یافت و اکنون در راه ساختمان باب همایون قرار دارد.

این در حالی است که به تأکید صاحب‌نظران، در شرایط حساس کنونی، وزارت اقتصاد نقش بسیار مهمی دارد و فردی که بر مسند وزیر اقتصاد می‌نشیند، از اهمیت زیادی برخورداراست.

در همین زمینه مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم اعتقاد دارد که خاندوزی بهترین گزینه برای تصدی وزارت اقتصاد است.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گزینه پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی را کارآمد، توانمند می‌داند. به گفته وی، اگر فردی غیراز خاندوزی، به‌عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد می‌شد، جفا به اقتصاد و مردم ایران بود.

طاهری با اشاره به سخت‌کوشی و اشراف خاندوزی به مسائل اقتصادی، گفت: وی با توجه به ویژگی‌های فردی و علمی خود می‌تواند تحولی مثبت در وزارت اقتصاد که در دولت سیزدهم یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور محسوب می‌شود، ایجاد و برنامه‌های اعلام‌شده خود را اجرایی کند.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا