سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

معرفی بازی Mech Arena: Robot Showdown؛ نبرد ربات‌ها

درست است که ژانر علمی تخیلی به دست زامبی‌ها تسخیر شده اما این تکرار لزوما چیز خوبی نیست و بسیاری از افراد هم از این کلیشه استقبال نمی‌کنند. بنابراین امروز به سراغ بازی Mech Arena: Robot Showdown رفتیم که دست از سر انسان و ویروس و زامبی برداشته و پای ربات‌ها را به زمین مبارزه کشیده.

بازی Mech Arena: Robot Showdown یک عنوان مولتی‌پلیر و رایگان است که شما را در نقش ربات‌های جنگجو به میدان مبارزه می‌فرستد. در کل گیم‌پلی بازی ساده است و با وجود راهنمایی‌های کامل و مرحله به مرحله، به راحتی می‌توانید کاربرد آیتم‌ها و قوانین بازی را یاد بگیرید.

بازی Mech Arena: Robot Showdown

بعد از تکمیل بخش آموزشی وارد مبارزات تیمی می شوید. هر تیم از پنج نفر تشکیل شده و هدف این است که علاوه بر زنده ماندن و دفاع ازخود، ربات‌های حریف را بکشید و پایگاهشان را تصرف کنید. برای اینکه در میدان مبارزه دست بالا را داشته باشید حتما به نقشه توجه کنید و به یاد داشته باشید که تیم حریف هم از بازیکنان حقیقی تشکیل شده.

پس از هر مرحله آمارعملکرد بازیکنان نمایش داده می‌شود و قطعا بیشترین امتیاز به کسی تعلق دارد که تعداد بیشتری از دشمنان را به تنهایی یا با کمک هم‌تیمی‌ها حذف کرده. امتیازها نوعی اعتبار درون برنامه‌ای هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کاراکترتان را آپدیت کنید و با قدرت بیشتری در زمین مبارزه حضور پیدا کنید.

البته این قدرت بیشتر به معنای آسان شدن بازی نیست زیرا با بالا رفتن سطح شما، سطح سختی بازی هم به تدریج بیشتر می‌شود. بنابراین باید با بازیکنانی مبارزه کنید که هم سطح شما یا حتی بالاتر هستند و تجربه و آیتم‌هایی در حدود سطح خودتان دارند.

بازی Mech Arena: Robot Showdown

هر ربات دو سلاح هم دارد که قابل ارتقا هستند و باید هر یک را به صورت جداگانه ارتقا بدهید. هم ارتقای کاراکتر و هم ارتقای سلاح‌ها تاثیر محسوسی در روند بازی و قدرت کاراکتر دارند و این باعث می‌شود بسیاری از بازیکنان به سراغ پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بروند.

همچنین با حضور روزانه در بازی و کسب امتیاز ربات‌های دیگری هم دریافت می‌کنید که هر کدام ویژگی‌های به خصوص خود را دارند و از سلاح‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. در هر دور از بازی می‌توانید پنج ربات را با خود وارد بازی بکنید و در صورتی که یکی از ربات‌ها حذف بشود می‌توانید دوباره زنده بشوید و با ربات بعدی به بازی ادامه بدهید.

پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Mech Arena: Robot Showdown متعادل هستند. در صورتی که از این امکان استفاده کنید بدون شک سریع‌تر پیشرفت می‌کنید اما عدم پرداخت هزینه هم به این معنا نیست که درجا می‌زنید یا همیشه کشته می‌شوید.

بازی Mech Arena: Robot Showdown

بخش مولتی‌پلیر اولین مود بازی است که در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد اما هر چه زمان بیشتری را در بازی صرف کنید و سطح‌‌تان بالاتر برود، می‌توانید به بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی دسترسی داشته باشید. انجام چالش‌های روزانه می‌تواند کمکتان کند تا سریع‌تر به سطح بالاتر برسید.

کیفیت گرافیک، طراحی ظاهری و تنوع گیم‌پلی در بازی Mech Arena: Robot Showdown کاملا رضایت‌بخش است و در کل می‌توان گفت که بازی ارزش امتحان کردن را دارد. بنابراین اگر می‌خواهید یک عنوان جدید به بیست بازی‌ها اضافه کنید حتما به این بازی هم سری بزنید.

Mech Arena: Robot Showdown

  • Mech Arena: Robot Showdown
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای)
  • سازنده: Plarium Global Ltd
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: ۲۴۳ / ۱۵۶ مگابایت

دانلود اپ‌استور گوگل‌پلی مایکت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا