سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

ماشین لباسشویی دوو مناسب افراد سخت پسند

عوامل مختلفی در انتخاب یک ماشین لباسشویی تاثیرگذار است، عناصری مثل ظرفیت و اندازه، میزان مصرف انرژی، تعداد برنامه‌های شستشو، دور موتور و محل قرارگیری«در» ماشین لباسشویی، در انتخاب افراد تاثیر بسیاری دارد. خانواده‌های سخت پسند همیشه به دنبال وسیله‌ای هستند که کیفیت بالایی داشته باشد و برای سال‌ها بتوانند از آن استفاده کنند. بهترین ماشین‌های لباسشویی رتبه مصرف انرژی +++A دارند و با برنامه‌های متنوع شستشو دست مصرف کننده را برای شستن انواع لباس‌ها از لطیف‌ترین پارچه‌ها تا سخت‌ترین آن‌ها باز می‌گذارند. با معرفی ماشین لباسشویی سری سنیور برند دوو که به تازگی وارد بازار شده است، به معرفی این مدل و مقایسه با ۲ مدل موجود در بازار پرداختیم. این مدل دارای قابلیت افزودن لباس در حین شستشو است که کمک می‌کند اگر لباسی را فراموش کردید در حین شستشو به ماشین لباسشویی اضافه کنید. اگر انتخاب بهترین ماشین لباسشویی برای شما سخت است پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا آخر دنبال کنید، حتما برایتان مفید خواهد بود.

جدول مقایسه ۳ مدل مطرح لباسشویی موجود در بازار از نظر ظرفیت شستشو

موقع خرید ماشین لباسشویی باید به ویژگی‌های مختلفی توجه کنید تا یک عمر دوام بیاورد و بتواند لباس‌های شما را بشوید یکی از مهم‌ترین این شاخص‌ها وزن و ظرفیت ماشین لباسشویی است. هنگام خرید اولین سوالی که فروشنده از شما می‌پرسد این است که ماشین لباسشویی چند کیلویی مد نظر شما است؟ پاسخی که به این سوال می‌دهید در دراز مدت به صرفه جویی مصرف برق و آب شما هم کمک می‌کند.

جدول زیر دو مدل از ماشین لباسشویی‌های پرفروش برندهای مطرح موجود در بازار را بر اساس ظرفیت با ماشین لباسشویی Senior دوو مقایسه کرده تا بتوانید تصمیم گیری کنید.

ظرفیت شسشوماشین لباسشویی دوو سری سنیورماشین لباسشویی مدلXماشین لباسشویی مدل Y
ظرفیت۹ کیلوگرم۸ کیلوگرم۶ کیلوگرم
تعداد لباس‌های مجاز در هر شستشوپنج حوله کوچک
پنج روبالشتی
سه پیراهن
دو ملحفه
سه حوله کوچک
سه روبالشتی
سه پیراهن
یک ملحفه
دو حوله کوچک
دو روبالشتی
دو پیراهن
یک ملحفه

به صورت کلی ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار با ظرفیت‌های ۵،۶،۷،۸،۹ و بالای ۱۰ کیلویی عرضه می‌شوند. هر کدام از این ماشین لباسشویی‌ها برای تعداد مشخصی از افراد مناسب است. ماشین لباسشویی ۶ کیلویی برای یک خانواده ۲ نفره، ۷ کیلویی برای خانواده ۳ نفره، ۸ کیلویی برای خانواده ۴ نفره، ۹کیلویی برای ۵ نفره و بالای ۱۰ کیلویی برای خانواده‌های بیش از ۵ نفر کاربرد دارد.

ماشین لباسشویی سری Senior دوو که از پاییز سال ۱۳۹۹ به بازار عرضه شده یک ماشین لباسشویی مناسب خانواده است، که استفاده از آن در مصرف آب و برق صرفه جویی خواهد کرد. ماشین لباسشویی‌های ۸ کیلویی ظرفیت کمتری دارند و حقیقت این است که برای یک خانواده ۴ نفره کافی نیستند در مقابل ماشین لباسشویی‌های ۱۰ کیلویی هم بسیار بزرگ هستند و خرید آن‌ها مقرون به صرفه نیست، شرکت دوو با توجه به نیاز بازار ماشین لباسشویی‌های ۹ کیلوگرمی را راهی بازار کرد تا به نیاز خانواده‌ها پاسخ بدهد. این محصول دارای رتبه مصرف انرژی +++A منفی ۶۰ درصد است که با نمادA+++(-60%) نمایش داده می‌شود و کمترین میزان مصرف را دارد. ماشین لباسشویی‌های قدیمی مدت‌ها با صدای زیاد کار می‌کردند به نحوی که موقع کار کردن ماشین لباسشویی مطالعه و دیدن برنامه‌های تلویزیونی غیر ممکن بود و محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود داشت. ماشین لباسشویی Senior با برنامه شستشوی سریع در کمتر از ۱۴ دقیقه لباس‌های شما را با کمترین صدای ممکن می‌شوید.

سایر ویژگی‌های ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو سری سنیور یکی از جدیدترین لوازم خانگی مخصوص شستشوی بهداشتی است که با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به تازگی وارد بازار ایران شده است. خانواده‌های متوسط، پرجمعیت و کم جمعیتی که لباس‌های یک دوره‌ی خود را جمع کرده، به راحتی می‌توانند از این محصول استفاده کنند و با دور موتور ۱۴۰۰ می‌توان گفت لباس‌ها تقریبا خشک می‌شود. از جمله ویژگی‌های این مدل دیگ (درام) شستشوی زمردی است، این طراحی ویژه مانع نخ کش شدن یا آسیب دیدگی آن‌ها می‌شود. به این ترتیب شما هر روز می‌توانید از پوشیدن لباس‌های نو و تمیز لذت ببرید.

برنامه شستشوی بی‌صدا که در ماشین لباسشویی سنیور تعبیه شده به شما این امکان را می‌دهد که لباس‌های خود را به راحتی در دل شب بشویید، همچنین می‌توانید عملیات خشک کردن لباس را به روز یا هر زمانی که صلاح می‌دانید موکول کنید، فقط کافی است در زمان مناسب دکمه‌ی Start/Pause را بزنید تا کار خشک کردن لباس‌ها شروع شود.

این لباسشویی با قابلیت بخارشویی ضمن ضدعفونی کردن لباس‌ها، خاصیت ضد حساسیت دارد و در عین حال بخار از چروک شدن بیش از اندازه لباس‌ها پیشگیری می‌کند.

ماشین لباسشویی دوو سری Senior از هم اکنون در اختیار خانواده‌های ایرانی قرار دارد و شما در سراسر کشور می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم خانگی معتبر یا فروشگاه‌های اینترنتی برتر این محصول را به راحتی خریداری کنید.

شرکت دوو با ارائه ضمانت‌نامه معتبر انتخاب الکترونیک، ضمانت ۲۴ ماهه قطعات، پشتیبانی فنی و قطعات از زمان نصب به مدت ۱۰ سال، ضمانت ۱۳۰ ماهه الکتروموتورهای دایرکت درایو دوو و همچنین نصب و راه‌اندازی و آموزش رایگان برای ماشین لباسشویی سنیور ایجاد کرده تا خانواده‌ها با برخورداری از گارانتی معتبر دیگر دغدغه‌ای نداشته باشند.

دوو محصولات مختلفی در صنعت لوازم خانگی به بازار عرضه کرده است که از طریق سایت دوو به آدرسDaewoo.ir امکان دسترسی به مشخصات، تصاویر و جزئیات هریک از محصولات این برند را خواهید داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا