سرور مجازی
فضای مجازی

حمایت کارگران ساختمانی از وزیر پیشنهادی کار

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی سراسر کشور و کانون انجمن های صنفی رانندگان حمل و نقل کشور در حمایت از حجت‌الله عبدالملکی، وزیر پیشنهادی کار بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه ها آمده است که عبدالملکی فردی که سال ها با تحول در اشتغال آفرینی در کمیته امداد کارنامه ای درخشان دارد. بی شک مسئله اشتغال یکی از مهم ترین مسائل کشور است ک اگر با جدید و روحیه جهادی پیگیری گردد، بسیاری از آسیب های اجتماعی همچون مشکلات ازدواج و مضرات ناشی از آن رفع می شود.

امید است نمایندگان مردم در خانه ملت نیز با رای قاطع به این جوان گرایی و تخصص گرایی دین خودرا به نظام و انقلا ادا کنند.

حجت‌الله‌ عبدالملکی از جمله اقتصاددانانی است که در حال حاضر در سمت معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام فعالیت می کند.وی جوان ترین وزیر پیشنهادی کابینه سیزدهم است.

هنوز برنامه ای از این وزیر پیشنهادی منتشر نشده است. اما مجید انصاری،سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حجت الله عبدالملکی گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس حضور یافت و برنامه ها و سوابق وی مورد بررسی و رصد نمایندگان مجلس قرار گرفت.

وی بیان کرد: در وهله اول، نمایندگان به ویژگی هایی که مدیران دولت آینده باید داشته باشند توجه کردند و تأکیدشان بر این بود که ما باید در بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی به اسناد بالادستی و بیانیه توجه داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین بارها فرموده‌اند که باید یک دولت جوان، انقلابی، مؤمن، پاکدست و مسلط به مسائل اقتصادی تشکیل شود که نظر همکاران ما درباره وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از این لحاظ و همچنین با توجه به سوابق علمی، تألیفات و فعالیت هایی زیادی که داشته است، مثبت بود و معتقد بودند که وی ویژگی های لازم دارد.

انصاری افزود: مسئله حائز اهمیت دیگر آن است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار گسترده است و از آنجایی که این وزارتخانه اختیارات و وظایف زیادی دارد، وزیر پیشنهادی این وزارتخانه حتما باید به سوالات تخصصی نمایندگان هم به خوبی پاسخ دهد.

وی گفت: نظر نمایندگان این بود که برنامه ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلی است و باید وی درباره جزئیات مسائل این وزارتخانه هم برنامه خود را به نمایندگان ارائه کند و رویکرد اجرایی تری داشته باشد.

لینک بیانیه کارگران ساختمانی را مشاهده کنید.

لینک بیانیه انجمن حمل و نقل را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا