سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

ریزر از هدست Kaira X برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن رونمایی کرد

ریزر هدست سیمی جدیدی را با نام Kaira X برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن معرفی کرد. هدست جدید ریزر در چند طرح مختلف ارائه می‌شود تا با رنگ کنترلرهای هر دو کنسول مطابقت داشته باشد.

هدست Kaira X ریزر از درایورهای ۵۰ میلی‌متری TriForce بهره می‌برد که کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌کند. این هدست همچنین از میکروفن HyperClear Cardioid ریزر بهره می‌برد که برای کاهش نویز دارای الگوی جمع‌آوری صدای خاصی است. همچنین روی هدست دکمه‌های تنظیم صدا قرار دارد و ریزر برای راحتی بیشتر کاربران از بالشتک‌های فوم Flowknit و روکش اضافی روی نوار سر استفاده کرده است.

ایکس باکس

به صورت کلی، با یک هدست نسبتا ساده روبرو هستیم، اما چیزی که محصولات جدید ریزر را جذاب می‌کند، طراحی و رنگ‌های آن است. نسخه ایکس باکس این هدست در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، قرمز و زرد عرضه می‌شود که کنترلرهای کنسول مایکروسافت نیز از این رنگ‌ها بهره می‌برند. البته ریزر هم اکنون فقط فروش نسخه‌های مشکی و سفید آن را آغاز کرده است.

همچنین نسخه پلی استیشن این هدست از طراحی مشابه کنترلر دوال‌سنس برخوردار است که شامل دو رنگ سفید و مشکی می‌شود و همچنین لوگوی ریزر با رنگ آبی روی آن‌ها قرار دارد.

قیمت هر دو نسخه هدست ریزر یکسان است و برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلاری را به همراه دارد. همچنین فروش آن‌ها هم اکنون در وب‌سایت رسمی ریزر آغاز شده است.

ایکس باکس

ریزر علاوه بر هدست، برای ایکس باکس پایه نگه‌دارنده جدیدی را نیز معرفی کرده که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های متنوعی به فروش می‌رسد. کاربران با استفاده از این استند می‌توانند کنترلرهای بی‌سیم ایکس باکس را شارژ کنند و این محصول با تمام کنترلرهای ایکس باکس وان و سری ایکس/اس کار می‌کند.

پایه نگهدارنده ریزر هم اکنون در رنگ‌های قرمز، آبی، سفید، مشکی و زرد در دسترس قرار گرفته‌اند و نسخه Aqua Shift نیز به زودی عرضه خواهد شد. قیمت این پایه‌ها ۳۹.۹۹ دلار اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا