سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

موتو G60S موتورولا با چیپ هلیو G95 و شارژ سریع ۵۰ وات معرفی شد

وب سایت برزیلی موتورولا به صورت رسمی، مشخصات «موتو G60S» را به اشتراک گذاشت که خبر از عرضه دستگاهی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و رم پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۵۰ وات می‌دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت موتورولا، گوشی موتو G60S از نمایشگر ۶.۸ اینچی +FHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در زیر کاپوت نیز پردازنده هلیو G95 دستگاه که دارای پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۰ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G76MC4 است با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقا ۱۲۸ گیگابایتی همراه شده است.

موتو G60S

در قسمت پنل پشتی دستگاه نیز ماژول دوربین چهارگانه قرار دارد که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل f/1.7، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل f/2.2 با زاویه دید ۱۱۸ درجه، دوربین عکاسی ماکرو ۵ مگاپیکسل f/2.4 و سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسل f/2.4 می‌شود. برای تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری کاربران نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در روزنه مخصوص دوربین سلفی نمایشگر جای داده شده است.

گوشی جدید موتورولا از NFC، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پشتیبانی از شارژ سیمی ۵۰ وات بهره می‌برد. موتو G60S در ابعاد ۱۶۹.۷ در ۷۵.۹ در ۹.۶ میلی متر و وزن ۲۱۲ گرم و به همراه سیستم عامل اندروید ۱۱ روانه بازار می‌شود. موتورولا هیچ اشاره‌ای به ظرفیت باتری دستگاه خود نکرده است.

هم اکنون فروش این گوشی در کشور برزیل آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از گزینه‌های رنگی آبی یا سبز این دستگاه را با قیمت ۴۳۰ دلار سفارش دهند. در حال حاضر هیچ جزئیاتی درباره عرضه گوشی موتو G60S در سایر بازارهای دنیا وجود ندارد.

گوشی موتو G60 اوایل امسال معرفی شده بود و مشخصات آن از نظر نمایشگر، میزان حافظه رم و فضای ذخیره سازی با دستگاه جدید یکسان است. اما موتو G60 از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۲G، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. از طرف دیگر موتو G60S سرعت شارژ بسیار بیشتری دارد و در ماژول دوربین خود یک سنسور (ماکرو) بیشتر دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا