سرور مجازی
تکنولوژی

شاسی بلند برقی پرولوگ هوندا تلفیق سلیقه آمریکایی و آسیایی

چندی پیش خودروی بانمک Honda E معرفی شد و بعد خبر همکاری کمپانی ژاپنی با شرکت بزرگ ژنرال موتورز بر سر زبان‌ها افتاد. حالا تیزر جذابی از خودروی شاسی بلند برقی پرولوگ هوندا در فضای آنلاین منتشر شده که نظر همگان را به سمت خود جلب کرده است.

به نظر می‌رسد هوندای ژاپنی بالاخره تصمیم گرفته به جمع تولیدکنندگان خودروهای برقی ملحق شود. البته این سازنده توانمند آسیایی نسبت به سایر رقبای خود از جمله تویوتا، اندکی با درنگ پا به حوزه خودروهای برقی گذاشته، ولی گویا قرار است Prologue را در سال 2024 به بازار معرفی کند.

تیزر نخستین شاسی بلند برقی هوندا خطوط بدنه و تایرهای درشت ماشین را به تصویر می‌کشد. هوندا با انتشار این تیزر، مقاصد و جاه‌طلبی‌های آینده خود جهت ورود به عرصه خودروهای الکتریکی را مشخص کرد.

شاسی بلند برقی پرولوگ هوندا

شاسی بلند برقی پرولوگ هوندا حاصل طراحی مشترک  بین استودیوهای آمریکایی و ژاپنی و همین‌طور کمپانی جنرال موتورز است. در این طراحی علاوه بر مدرنیته، المان‌های قدیمی نیز به چشم می‌آیند. ولی زیبایی آن باعث شده که خودرویی همانند BZ4X تویوتا حرفی برای گفتن نداشته باشد.

نوشته های مشابه

هوندا قصد دارد تا سال 2030 از 30 خودروی برقی جدید رونمایی کرده و به هدف فروش 2 میلیون دستگاه دست پیدا کند. پس از عرضه پرولوگ به بازار، این شرکت می‌خواهد خودروهای برقی جدیدی را بر اساس معماری e:Architecture تولید کرده و آن‌ها را در سال 2026 به فروش برساند. ماشین‌های برقی اقتصادی هوندا نیز با همکاری GM در سال 2027 روانه بازار خواهند شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا