سرور مجازی
zoomit

سری شیائومی ۱۳ به‌همراه رابط‌کاربری MIUI 14 در تاریخ ۱۰ آذر رسماً رونمایی خواهند شد

شیائومی تأیید کرده است که گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ و همچنین نسخه‌ی بعدی پوسته‌ی اندرویدی این برند موسوم به MIUI 14 در تاریخ یکم دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۱) رونمایی خواهند شد.

شیائومی در حساب کاربری ویبو خود تأیید کرد که پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری یعنی ۱۰ آذر از شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو رونمایی خواهد کرد. این رویداد مثل همیشه در کشور چین برگزار خواهد شد و بنابراین شاید چند ماه طول بکشد تا شاهد عرضه‌ی این دو دستگاه در بازارهای جهانی باشیم.

تیزر شیائومی در نسل بعدی پرچم‌داران این شرکت نشان می‌دهد مدل استاندارد این گوشی‌ها از طراحی شبیه به آیفون ۱۴ بهره خواهد برد و به‌نظر می‌رسد ظاهری جعبه‌ای شبیه گوشی‌های اپل خواهد داشت.

رندر شیائومی ۱۳

به گزارش AndroidCentral، مدل پرو شیائومی ۱۳ احتمالاً از صفحه‌نمایش خمیده استفاده خواهد کرد. درحالی‌که تیزر شیائومی بخش بزرگی از نمای گوشی‌های پرچم‌دار بعدی این شرکت را پنهان کرده است، اما به‌لطف رندرهای منتشرشده در حساب کاربری افشاگر معروف، OnLeaks تاحدود زیادی از طراحی این محصولات اطلاع داریم. براساس رندرها، دوربین سلفی شیائومی ۱۳ پرو در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر آن تعبیه شده است و در بخش پشتی آن شاهد جزیره‌ی دوربین سه‌گانه‌ آن هستیم که از طراحی مربعی با گوشه‌های گرد بهره می‌برد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • جزئیاتی از طراحی شیائومی ۱۳ فاش شد؛ باریک‌تر شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر
  • شیائومی ۱۳، پرچم‌دار چینی‌ها، با نمایشگر حفره‌دار و لبه تخت دیده شد

طبق شایعات قبل، شیائومی ۱۳ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر یک اینچی IMX989 سونی بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به تراشه‌ی Snapdragon8 Gen 2، باتری ۴۸۰۰ میلی‌ آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات مجهز خواهد شد.

ازطرف دیگر، دوربین پشتی مدل استاندارد شیائومی ۱۳ احتمالاً کمی برآمدگی خواهد داشت که ظاهری شبیه به دوربین پشتی آیفون ۱۴ را به کاربر القا می‌کند. به‌نظر می‌رسد این مدل نیز از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد.

شیائومی با انتشار پست جداگانه‌ای در ویبو تأیید کرد که جانشینان سری شیائومی ۱۲ با گواهی IP68 عرضه خواهند شد و این یعنی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم هستند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توان به دوربین‌های ساخته‌شده با همکاری لایکا اشاره کرد.

شیائومی در رویداد ۱۰ آذر خود، علاوه‌بر گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود، احتمالاً از ساعت هوشمند Watch S2 و هدفون TWS بادز ۴ نیز رونمایی خواهد کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا