سرور مجازی
فضای مجازی

حیرت خلبان از رویت پدیده قرمز مرموز در میان ابرها + فیلم

اگر سریال Stranger Things نتفلیکس را ندیده اید، دنیای دیگری به نام “وارونه ” در زیر شهر خیالی هاوکینز وجود دارد که قرمز و ترسناک است و هیولا‌ها گاهی از آن بیرون می‌آیند. در فصل ۴ این سریال، دروازه‌های زیادی را به شکل وارونه می‌بینیم و در پایان همه آن‌ها به یک دروازه عظیم تبدیل می‌شوند. به همین دلیل افراد خارج از شهر هاوکینز آن را ” دروازه جهنم ” می‌نامند.

اما حالا با انتشار یک ویدئو در شبکه اجتماعی توئیتر، طرفداران این سریال تئوری توطئه‌ای ارائه کرده اند که ممکن است ” دنیای وارونه ” واقعی باشد. اما چه چیزی باعث شده تا این نظریه پردازان توطئه چنین باوری داشته باشند؟


بیشتر بخوانید

  • پدیدار شدن یک حلقه در آسمان هند! + فیلم

به تازگی خلبان یک هواپیما در حالی که بر فراز اقیانوس اطلس پرواز می‌کرد درخشش قرمز رنگ آتشین مرموزی را در میان ابر‌ها ثبت کرد. سه عکس از این پدیده عجیب در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد که خلبان در شرح آن می‌گوید ” تابحال چنین چیزی را ندیده است. ” تصاویر تهیه شده توسط خلبان و مسافران نوز قرمز رنگ وهم انگیزی را در میان ابر‌ها بر فراز اقیانوس اطلس نشان می‌دهد.

انتشار این تصاویر با واکنش کاربران همراه بود. برخی از کاربران درخشش رنگ قرمز در میان ابر‌ها را ناشی از عبور یک کشتی ماهیگیری دانستند که دارای چراغ قرمز برای جذب ماهی‌ها بوده است. برخی از کاربران نیز آن را به فرازمینی‌ها نسبت دادند.

گفتنی است؛ ماهیگیری Saury که به طور سنتی در اقیانوس اطلس انجام می‌شود شامل استفاده از LED‌های بزرگ قرمز رنگ برای جذب ماهی است. چراغ‌ها امکان گیرافتادن ماهی‌ها در تور ماهیگیری را فراهم می‌کنند.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا