سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

اینستاگرام نمایش تبلیغات در تب Shop را آزمایش می‌کند

اینستاگرام با هدف توسعه پلتفرم خود و جلب نظر کاربرانش، قابلیت نمایش تبلیغات را در بخش Shop با همکاری برخی برندهای محبوب آمریکایی آزمایش می‌کند. با کمک این قابلیت، تبلیغات شرکت‌ها در قالب یک تصویر یا مجموعه‌ای از تصاویر به تناسب میزان استفاده کاربر از این شبکه اجتماعی و برخی مولفه‌های دیگر نمایش داده می‌شود.

در فاز آزمایشی این قابلیت در دسترس همه کاربران قرار ندارد و تنها برخی برندهای آمریکایی می‌توانند به کمک ویژگی جدید در بخش فروشگاهی اینستاگرام تبلیغات خود را به نمایش بگذارند. با چنین رویکردی پلتفرم محبوب اینستاگرام قصد دارد طی ماه‌های آینده به توسعه بازار فروش از طریق اینستاگرام کمک کند.

این شرکت اولین بار بخش فروشگاهی اینستاگرام را سال گذشته میلادی معرفی کرد تا از این بستر شبکه اجتماعی، نه تنها به عنوان مکانی برای ارتباطات بیشتر استفاده کند، بلکه به کاربران اجازه دهد بتوانند برندهای مورد علاقه خود را در اینستاگرام دنبال کرده و از این فضا برای خرید آنلاین بهره ببرند.

اینستاگرام تبلیغات

این شرکت می‌گوید محصولات مرتبط با بخش تبلیغات در اینستاگرام در ابتدا با مدل حراجی آغاز به کار می‌کند. امکان نمایش تبلیغات در حال حاضر تنها در نسخه موبایل اینستاگرام نمایش داده می‌شود. تعداد تبلیغاتی که برای کاربر نمایش داده می‌شود متناسب با میزان استفاده از این شبکه اجتماعی خواهد بود و اینستاگرام قصد دارد کنترل دقیقی بر نحوه نمایش تبلیغات داشته باشد تا همه چیز به صورت متعادل پیش برود و برای کاربران آزاردهنده نباشد.

د رحال حاضر این شبکه اجتماعی، قابلیت تبلیغات در بخش Shop را با برخی از شرکت‌های آمریکایی به صورت آزمایشی آغاز کرده که اکثر برندهایی که در فاز آزمایشی این ویژگی وارد شده‌اند جزو محبوب‌ترین مارک‌هایی هستند که معمولا کاربران اینستاگرام بدان توجه می‌کنند و تمایل دارند از این برندها در زمینه زیبایی، دکوراسیون منزل، محصولات مرتبط با حیوانات خانگی، سفر و موارد دیگر خرید کنند.

اینستاگرام هنوز به صورت دقیق مشخص نکرده چه زمانی سایر برندها می‌توانند به این قابلیت جدید دسترسی داشته باشند. اما انتظار می‌رود طی چند ماه آینده قالب جدیدی برای تبلیغ کنندگان در سایر بازارهای غیر آمریکایی نیز فراهم شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا