سرور مجازی
فضای مجازی

خلبانان خطوط هوایی آمریکا دست به اعتصاب می‌زنند

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، اتحادیه کارگری خطوط هوایی آمریکا اعلام کرد که خلبانان در هفته‌های آتی در اعتراض به برنامه کاری، خستگی وعدم اسکان کافی در فصل تابستان، اقدام به اعتصاب در مراکز اصلی این شرکت هواپیمایی خواهند کرد.

در بیانیه‌ای که برای رویترز ارسال شده آمده است که اتحادیه خلبانان شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز در فرودگاه بین المللی میامی، فرودگاه بین المللی دالاس/فورت ورث و سایر نقاط دست به اعتصاب خواهند زد.

خطوط هوایی آمریکا خدمه خود را پس از تعطیلات کرونایی مجدداً فرا خواندفشار خطوط هوایی آمریکا به کاخ سفید برای عدم انجام آزمایش کرونا از مسافران

در بیانیه این اتحادیه آمده است: خطوط هوایی ما نیاز به شیوه‌های برنامه ریزی دارد که از حاشیه امنی پشتیبانی کند و به نیازهای خلبانان و مسافران احترام بگذارد و با محفاظت از خطوط هوایی امریکن، خطر را کاهش داده و درآمد را بهبود ببخشد.

بر اساس این گزارش، خطوط هوایی آمریکا بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

در ماه اوت، اتحادیه‌ای که نماینده خلبانان خطوط هوایی ساوث وست Southwest بود با طرح شکایتی، مرخصی اجباری و سایر تغییرات در شرایط کاری را که این شرکت هواپیمایی در طول همه گیری کرونا به کارکنان تحمیل کرده بود، به چالش کشید.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا