سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

شیائومی به مدال‌آوران هندی المپیک ۲۰۲۰ گوشی می ۱۱ اولترا هدیه می‌دهد

شیائومی که حضور پررنگی در بازار هند دارد و اخیرا با شکست سامسونگ به پرفروش‌ترین برند در بازار جهانی تبدیل شده، اعلام کرده که به تمام مدال‌آوران هندی المپیک ۲۰۲۰ توکیو یک دستگاه می ۱۱ اولترا اهدا می‌کند.

می ۱۱ اولترا قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین پرچمدار کنونی شیائومی است که البته انتظار می‌رود فردا با معرفی می میکس ۴، جای خود را به این دستگاه تازه نفس بدهد. با این حال، می ۱۱ اولترا رقیبی قدرتمند برای دستگاه‌هایی مانند S21 اولترا و وان پلاس ۹ پرو به حساب می‌آید که با قیمت بالایی فروخته می‌شود.

قیمت این دستگاه در هند به ۹۵۰ دلار می‌رسد و شیائومی اعلام کرده که آن را به مدال‌آوران هندی المپیک ۲۰۲۰ هدیه می‌دهد. البته این تنها هدیه شیائومی برای ورزشکاران هندی نیست. شیائومی می‌خواهد به تیم هاکی مردان هم گوشی می ۱۱X هدیه دهد که همان گوشی ردمی K40/پوکو F3 با برندی متفاوت است.

می ۱۱ اولترا

شیائومی می ۱۱X به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰، نمایشگر OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز شده است. قیمت این دستگاه در هند ۴۰۴ دلار است.

شیائومی می ۱۱ اولترا به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن +QHD دارد. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۵۰، ۴۸ و ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و انرژی‌اش را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی تامین می‌کند. همانطور که گفتیم این دستگاه در هند نزدیک به ۹۵۰ دلار قیمت دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا