سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

رندرهای سرفیس Duo 2 طراحی آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهند

وب‌سایت «WindowsUnited» رندرهایی از سرفیس Duo 2 به اشتراک گذاشته که جزئیات جدیدی در مورد طراحی کلی این گوشی مایکروسافت و همچنین ماژول دوربین آن ارائه می‌کند.

رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط فردی به نام «Jonas Deahnert» طراحی شده‌اند و با توجه به آن‌ها به نظر می‌سد سرفیس Duo 2 احتمالا مجهز به دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی واید، دوربین تله فوتو و دوربین فوق عرض خواهد بود تا در مقایسه با نسل قبلی بتواند تصاویری با کیفیت بالاتر ارائه کند.

البته تجهیز دستگاه به ماژول دوربین بزرگ‌تر در پنل پشتی می‌تواند موضوعی بحث برانگیز باشد،‌ زیرا محصول جدید دیگر نمی‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه تا شود. در نتیجه این سبک طراحی شاید استفاده از آن با یک دست را برای کاربران دشوار کند.

نسل اول سرفیس Duo با وجود اینکه در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد، از چیپ قدیمی اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‌برد. انتظار می‌رود نسخه جدید برخلاف نسل قبلی پردازنده پرچمدار کوالکام در ۲۰۲۱ یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شود که به بهبود عملکرد دستگاه کمک می‌کند. به علاوه نسخه جدید از اتصال ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی مایکروسافت سرفیس Duo از دو ترکیب رنگ مشکی و سفید بهره می‌برد و باید دید این شرکت برای عرضه نسخه جدید چه تصمیمی گرفته و آن را در چه ترکیب رنگی به بازار عرضه می‌کند.

در گذشته چندین تصویر زنده از این دستگاه منتشر شده بود که البته کیفیت بالایی نداشتند ولی رندرهای مفهومی جدید کیفیت بالاتری دارند، هرچند طراحی دستگاه در این رندرها تفاوت چندانی با تصاویر قبلی ندارد. سال گذشته میلادی اولین گوشی مایکروسافت مجهز به دو نمایشگر به نام سرفیس Duo وارد بازار شد که البته عملکرد چندان مناسبی نداشت و حالا باید دید ردموندی‌ها محصول جدید خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا