سرور مجازی
فضای مجازی

سازمان بنادر و دریانوردی رتبه برتر جشنواره شهیدرجایی شد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید سعید سیدعلایی؛ عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردى با اعلام این خبر، اظهار کرد: به استناد مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری، آیین نامه و دستورالعمل‌های مربوطه هر ساله تمامی دستگاه های اجرایی در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی افزود: براساس نتایج منتشر شده از سازمان اداری و استخدامی کشور و بر اساس ارزیابی شاخص های عمومی سال 99، سازمان بنادر و دریانوردی در بین 101 دستگاه در سطح سازمان های تابعه وزارتخانه ها «در تحقق اهداف برنامه جامع اصلاح نظام اداری دوره دوم» حائز رتبه برتر کشوری شده است.
به گفته وی، برنامه جامع اصلاح نظام اداری دوره اول از سال 1394 تا 1396، مشتمل بر هشت برنامه و همچنین برنامه جامع اصلاح نظام اداری دوره دوم از سال 1397 تا 1399 و برای بازه زمانی میان مدت سه ساله و مشتمل بر 10 برنامه تنظیم شده است.
سیدعلایی ادامه داد: برنامه های مذکور در راستای اجرای سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری و به منظور تداوم اصلاحات در نظام اداری کشور، مطابق مصوبه شورای عالی اداری جهت اجرا به تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است که سازمان بنادر با تلاش تمامى مدیران و همکاران سازمانی توانسته است با اخذ بیش از 75 درصد امتیاز و کسب رتبه خوب در بخش شاخص های عمومی به عنوان دستگاه برتر کشوری برگزیده شود.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر همچنین عنوان کرد: این سازمان علی رغم حفظ رتبه برتر در ارزیابی سال 1399 در کشور، در خصوص شاخص های عمومی دارای رشد 3 درصدی نسبت به سال 98 است.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا