سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

خدمات راه اندازی شبکه کامپیوتری

راه اندازی شبکه کامپوتری یکی از مهم‌ترین اقدامات برای شرکت‌های متوسط و بزرگ است. راه اندازی خدمات شبکه اگر به درستی و توسط یک شرکت حرفه‌ای انجام شود می‌تواند در هزینه‌های شما به میزان قابل توجه‌ای صرفه جویی داشته باشد. شرکت خدمات شبکه ترازنت با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات راه اندازی شبکه کامپیوتری در حال حاضر به عنوان بهترین شرکت راه اندازی کننده شبکه‌های کامپیوتری شناخته می‌شود.

پشتیبانی شبکه یکی از مهم‌ترین مواردی است که عموما شرکت‌های ارائه دهنده خدمات راه اندازی شبکه، پس از پیاده سازی شبکه و اجرای مناسب شبکه، اقدام به ارائه آن به مشتریان خود می‌کنند. شرکت ترازنت با ارائه خدمت پشتیبانی شبکه توانسته است نیاز صد در صدی مشتریان خود را به دست آورد.

خدمات شبکه به دو دسته خدمات پسیو و اکتیو تقسیم بندی می‌شود. منظور از خدمات اکتیو دسته‌ای از خدمات شبکه است که با داده‌ها و تجهیزاتی سرو کار دارد که باعث تغییر روی داده‌های قابل انتقال در شبکه می‌شوند. بر خلاف تجهیزات اکتیو، خدمات پسیو به دسته‌ای از خدمات رایج در شبکه گفته می‌شود که با تجهیزات و وسایلی در شبکه سر و کار دارد که ارتباط مستقیمی با تغییر داده‌های قابل انتقال در شبکه ندارد. شرکت ترازنت ارائه دهنده خدمات اکتیو و پسیو شبکه، به عنوان بهترین و مناسب‌ترین شرکت ارائه دهنده این دو خدمت در ایران شناخته می‌شود.

مشاوره شبکه

از جمله مهم‌ترین خدماتی که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه ارائه می‌دهند مشاوره شبکه است. برخورداری از خدمات مشاوره شبکه در مناسب‌ترین حالت می‌تواند شرکت و مجموعه شما را از هزینه‌های بیش از اندازه باز دارد. مشاور شبکه با دانش فنی خود و همچنین بازدیدهای متعدد از فضا و مجموعه‌ای که قصد پیاده سازی شبکه در آن دارید، به خوبی می‌تواند راهکارها و پیشنهادهای مناسبی را برایتان ارائه دهد.

شرکت ترازنت با ارائه و برخورداری از مشاوران شبکه حرفه‌ای تاکنون توانسته است خدمات متنوعی را به مجموعه‌های گوناگون ارائه دهد.

شما می‌توانید خدمات مشاوره شبکه ترازنت را به دو صورت دریافت کنید.

  • مشاوره شبکه رایگان به صورت تلفنی
  • مشاوره شبکه حضوری با بستن قرارداد مشاوره شبکه

برای دریافت خدمات مشاوره شبکه ترازنت کافی است به وب سایت ترازنت سری بزنید.

خدمات اکتیو و پسیو شبکه

در حالت کلی خدمات شبکه را می‌توان به دو دسته خدمات اکتیو و پسیو تقسیم بندی کرد. در دسته خدمات پسیو شبکه، ما با تجهیزات و وسایلی سر و کار داریم که این تجهیزات هیچگونه تغییری روی داده‌های قابل انتقال در شبکه را ندارد.

یکی از رایج‌ترین مثال‌ها برای تجهیزات پسیو را می‌توان کابل‌های شبکه و داکت کشی شبکه در نظر گرفت.

در مقابل خدمات اکتیو شبکه قرار دارد. خدمات اکتیو شبکه به مجموعه‌ای از خدمات گفته می‌شود که در آن اکتیو کار شبکه با وسایل و تجهیزاتی سر و کار دارد که این وسایل به صورت دقیق روی داده‌های قابل انتقال در شبکه تاثیر گذار هستند.

اصلی‌ترین تفاوت خدمات اکتیو و پسیو شبکه را می‌توان در همین موارد نام برده شده دانست. شرکت ترازنت با ارائه خدمات شبکه، در حال حاضر به عنوان برترین شرکت ارائه دهنده خدمات اکتیو و پسیو شبکه شناخته می‌شود. برای اطلاع از قیمت خدمات پسیو و اکتیو شبکه ترازنت می‌توانید با پشتیبان‌های شرکت ترازنت تماس حاصل کنید.

امنیت شبکه ترازنت

یکی از مهم‌ترین مواردی که اصولا توجه زیادی به آن نمی‌شود و خسارت‌های زیادی را به بار می‌آورد، امنیت شبکه است. شرکت ترازنت با سابقه طولانی در راه اندازی شبکه و همچنین ارائه خدمات مناسب در زمینه امنیت شبکه در حال حاضر توانسته است تمامی پروژه‌های شبکه خود را در امنیت کامل مدیریت کند. اگر نیاز به متخصص امنیت شبکه دارید کافی است همین حالا با مجموعه ترازنت تماس حاصل کنید.

راه اندازی و پشتیبانی شبکه

راه اندازی و پشتیبانی شبکه یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه است. شرکت ترازنت با راه اندازی شبکه و ارائه خدمات پشیبانی شبکه در وسعت بزرگ به یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه در ایران شناخته می‌شود.

اعزام کارشناس حضوری شبکه

شرکت ترازنت با معرفی خدمت اعزام کارشناس حضوری شبکه، توانسته است رضایت ۹۹ درصدی مشتریان خود را جلب کند. اگر نیاز به ارائه خدمات مشاوره شبکه، راه اندازی شبکه و همچنین پشتیبانی از شبکه را دارید می‌توانید با درخواست اعزام کارشناس حضوری شبکه، کارشناس حرفه‌ای را محل مورد نظر برسانید.

خدمات شبکه کامپوتری شامل چه مواردی است؟

خدمات راه اندازی شبکه کامپیوتری شامل موارد مختلفی می‌شود. وابسته به آن که شرکت یا مجموعه شما نیاز به چه نوع خدمتی داشته باشد شرکت ارائه دهنده خدمات راه اندازی و نصب شبکه کامپیوتری، خدمت مورد نظر را به شما ارائه می‌دهد. از جمله مهم‌ترین خدمات شبکه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پشتیبانی شبکه
  • خدمات ویپ
  • راه اندازی شبکه
  • امنیت شبکه
  • خدمات مشاوره شبکه
  • خدمات اکتیو شبکه
  • خدمات پسیو شبکه
  • راه اندازی سیستم ذخیره سازی اطلاعات
  • دورکاری تحت وب
  • نصب دوربین مدار بسته
  • و…

شرکت ترازنت ارائه دهنده راهکارهای راه اندازی شبکه

شرکت فن آوران ترازنت فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۹ با تمرکز بر روی ارائه خدمات فناوری اطلاعات در شهر تهران آغاز کرد. این شرکت با پشتوانه دانش فنی بالا و همچنین برخورداری از نیروی متخصص و کاربلد توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شبکه شناخته شده در شهر تهران تبدیل شود.

شرکت ترازنت در حال حاضر بیش از ۱۰ سال است که به صورت تخصصی در زمینه شبکه و ارائه خدمات شبکه فعالیت می‌کند. شرکت ترازنت با ارائه خدمات متنوع از قبیل موارد زیر توانسته است گامی بزرگ در جهت پیشرفت زیرساخت‌های کشور بردارد.

از جمله مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در گروه تخصصی ترازنت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مشاوره شبکه، راه اندازی شبکه، ارائه خدمات امنیت شبکه، خدمات اکتیو شبکه، راه اندازی انواع سیستم‌های ذخیره سازی اطلاعات، ارائه خدمات دورکاری تحت وب، نصب و پشتیبانی از دوربین‌های مداربسته، ارائه خدمات ابری، ایجاد بستر امن بین دفاتر، اعزام کارشناس حضوری شبکه و… در صورت داشتن نیاز به متخصص شبکه و یا راه نمایی در رابطه با شبکه کافی است به وب سایت ترازنت سری بزنید یا با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا