سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مشخصات کامل و قیمت گلکسی A52s 5G پیش از موعد رونمایی فاش شد

پیش از فرارسیدن موعد معرفی گلکسی A52s به عنوان نسخه بروز شده گلکسی A52 5G، رندرهایی از آن به همراه مشخصات کامل و قیمت به اشتراک گذاشته شد. انتظار می‌رود موبایل جدید ابتدا در بازارهای اروپایی عرضه شود.

پس از گذشت چهار ماه از زمان معرفی گلکسی A52 توسط سامسونگ، اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که نسخه دیگری از این دستگاه با نام گلکسی A52s به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. وب سایت GizNext رندرهایی از این گوشی هوشمند به همراه مشخصات کامل احتمالی منتشر کرده است.

مشخصات مورد انتظار گلکسی A52s 5G سامسونگ

گلکسی A52s 5G با نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد، وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G خواهد بود که توسط ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

از سوی دیگر A52s با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از راه می‌رسد. در پنل پشتی موبایل جدید کره‌ای‌ها نیز دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی درکنار حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی جای می‌گیرد. دستگاه مذکور قرار است با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی به بازار عرضه شود.

این احتمال وجود دارد که موبایل جدید نیز مانند گلکسی A52 5G از استاندارد IP67 پشتیبانی کند. غیر از تراشه جدید به جای اسنپدراگون ۷۵۰، به نظر می‌رسد A52s 5G هیچ تغییر عمده‌ای نکرده است.

قیمت احتمالی گلکسی A52s 5G

احتمالا نسخه‌ای از این دستگاه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴۴۹ یورو (۵۳۲ دلار) در دسترس کاربران قرار بگیرد. به احتمال زیاد این دستگاه در رنگ‌های متنوع سفید، سبز، بنفش و مشکی عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این گوشی هوشمند میان‌رده سامسونگ منتشر نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا