سرور مجازی
فضای مجازی

دولت دوازدهم تمام شد؛‌ سازمان اموال تملیکی علت و میزان خسارت آتش سوزی انبار تهران را اعلام نکرد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ نیمه تیر ماه امسال انبارهای اموال تملیکی استان تهران دچار حریق شد که با حضور سازمان آتش نشانی شهرداری و نیروهای ارگان های انتظامی و حفاظتی، این حادثه مصدوم جدی نداشت و زبانه های آتش در همان ساعات ابتدا در زیر سقف انبارها فروکش کرد.

در پی آتش سوزی در انبارهای اموال تملیکی استان تهران با تاکید مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کارگروه تخصصی رسیدگی به علل آتش سوزی و برآورد میزان خسارت به ریاست ابراهیم مولایی جم، عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیر منقول، رضا بهرامی مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران بعنوان دبیر کارگروه، سید حسین میرمعینی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول عضو کارگروه، قاسم رسولی فاضل نماینده قوه قضائیه و عضو هیات عالی نظارت عضو کارگروه، جمشید ارشادیان مشاور مدیرعامل و مدیر حراست عضو کارگروه، محمد اکبری مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی عضو کارگروه و سید علی سادات عسکری مدیر حقوقی عضو کارگروه تشکیل شد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: این کارگره بمنظور هماهنگی با نهادهای امنیتی و نظارتی، سازمان آتش نشانی شهرداری و بررسی میدانی محل حادثه تشکیل شده است، که خروجی آن علت دقیق حادثه و برآورد خسارات وارده و همچنین تصمیم گیری برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی بوده است. با توجه به اینکه انبارهای اموال تملیکی شامل کالاهای متفاوتی می باشد بررسی میزان خسارت کمی زمانبر خواهد بود.

گفتنی است، بعد از گذشت یک ماه از آتش سوزی در انبار سازمان اموال تملیکی در تهران، هنوز علت و میزان خسارت به کالاهای موجود در انبار اعلام نشده است. در این انبارها کالاهای متروکه که صاحبان آنها به هر دلیلی در تامین مجوزهای واردات ناتوان بوده و همچنین کالاهای قاچاق نگه داری میشد.

درباره این آتش سوزی ابهاماتی از جمله نحوه حفاظت از انبارها و رعایت برخی نکات مطرح شده که لازم است سازمان مذکور در این خصوص عملکرد مسئولانه داشته باشد.

به صورت صریح تر اینکه سازمان باید اعلام کند حفاظت فیزیکی انبارهای استان تهران بر عهده کدام نیروها بوده و آیا بحث حفاظت فیزیکی از طریق نیروهای شرکتی و بخش خصوصی واقعیت دارد یا خیر؟

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا