سرور مجازی
رمز ارز

ذخایر ۹۰۰ میلیون دلاری لازاروس، نگرانی جدید بازار! کدام رمزارز در معرض خطر بیشتری است؟

ذخایر ۹۰۰ میلیون دلاری لازاروس، نگرانی جدید بازار! کدام رمزارز در معرض خطر بیشتری است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق داده‌های جدید منتشرشده، گروه لازاروس، یک سازمان جرایم سایبری مرتبط با دولت کره شمالی، مقدار قابل توجهی از ارزهای دیجیتال را جمع‌آوری کرده است. این گروه به دلیل حملات سایبری و سرقت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال بدنام بوده، و همین امر باعث شده که دارایی‌های رمزارزی آن‌ها به نگرانی فزاینده‌ای در بازار تبدیل شود.

گروه لازاروس سابقه طولانی در انجام حملات سایبری و سرقت مبالغ قابل توجهی از ارزهای دیجیتال دارد. طبق داده‌های Dune Analytics، سوءاستفاده‌های سایبری آنها منجر به سرقت حداقل 900 میلیون دلار در سرقت‌های مختلف مرتبط با ارزهای دیجیتال شده است.lazarus-groups-crypto-holdings-worth-900-mln-spark-concerns-یک حادثه قابل توجه در 4 سپتامبر رخ داد؛ زمانی که گروه لازاروس بالغ بر 40 میلیون دلار به سرقت برد. آن‌ها بخش قابل توجهی از این وجوه را به بایننس کوین (BNB)، اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC) اختصاص دادند.

الگوهای تراکنش آنها با عملیات قبلی آنها سازگار است؛ آنها به سرعت دارایی‌های رمزارزی خود را به رمزارزهای مذکور تبدیل، و از خدمات ترکیبی برای پولشویی استفاده می‌کنند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

در حال حاضر، سبد ارزهای دیجیتال گروه لازاروس از سه دارایی دیجیتال اصلی تشکیل شده است: بیت کوین: 57 درصد، اتریوم: 24 درصد و بایننس کوین: 18 درصد.

در این میان، اف‌بی‌آی (FBI) اخیرا هشداری درباره جابه‌جایی حدود 1580 بیت‌کوین مرتبط با گروه لازاروس صادر کرد، و نگرانی‌ها در مورد تلاش احتمالی برای فروش این مبلغ قابل توجه را افزایش داد.

در حالی که بیت کوین و اتریوم منابع نسبتا زیادی دارند که می‌توانند فشار فروش را جذب کنند، چشم‌انداز دارایی‌های گروه لازاروس می‌تواند بر احساسات بازار تأثیر منفی بگذارد. شایان ذکر است بایننس کوین مستعدترین رمزارز در عدم جذب فشار فروش است.

دخالت گروه لازاروس در حمله به اکوسیستم ارزهای دیجیتال، شامل هک اخیر صرافی کوینکس (CoinEx) نیز می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا